داغ ترین ها :
شیائومی ردمی 10 پرایم با امکاناتی فوق‌العاده به‌زودی معرفی می‌شود

شیائومی ردمی 10 پرایم با امکاناتی فوق‌العاده به‌زودی معرفی می‌شود

شیائومی تایید کرد که در تاریخ ۱۲ شهریورماه گوشی ردمی 10 پرایم را معرفی می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی شیائومی داشتن دوربینی فوق‌العاده اعلام شده است. با این حال هنوز مشخص نیست که این گوشی چه دوربینی خواهد داشت. گوشی ردمی 10 با دوربینی راهی بازار شده بود که حسگر ۵۰ مگاپیکسلی داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان معرفی رسمی گوشی منتظر بمانیم.

براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی از یک تراشه هلیو استفاده می‌کند که هنوز اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده است. پس با این حساب نباید انتظار پشتیبانی از شبکه 5G و یا قدرت پردازشی بالا در سطح تراشه‌های دیمنسیتی را داشته باشیم. برای یا داوری بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی ردمی ۱۰ با تراشه Helio G88 راهی بازار شده بود.

شیائومی ردمی 10 پرایم

از دیگر ویژگی‌های گوشی ردمی 10 پرایم می‌توانیم به صفحه نمایشی با نرخ نوسازی بالا، بلندگوهای استریو، دو میکروفن و پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کنیم. با این حال باز هم باید بگوییم که گوشی ردمی ۱۰ هم تمام این ویژگی‌ها را داشت.

 

آخرین اخبار مرتبط با شیائومی: گوشی شیائومی mi 11 T و نسخه پرو آن به زودی معرفی می شود

 

شیائومی سال گذشته هم گوشی ردمی ۹ با نام ردمی ۹ پرایم در کشور هند عرضه کرد که دقیقا یک مشخصات را داشتند. حالا نمی‌دانیم که ایا این اتفاق برای ردمی ۱۰ و ردمی ۱۰ پرایم رخ می‌دهد یا خیر.

قابلیت های شیائومی ردمی 10 پرایم

شیائومی سهم بازار خوبی از کشور هند در اختیار دارد و محصولات این شرکت در کشور هند با استقبال بسیار زیادی مواجه شده اند. دلیل این استقبال زیاد عرضه گوشی‌هایی با قیمت بسیار مناسب و با امکانات به‌روز و جدید خواهد بود. البته همین موضوع هم باعث شده که گوشی‌های شیائومی با استقبال خوبی هم در ایران مواجه شوند. بسیاری از گوشی‌های این شرکت در رده قیمتی خود جزو محصولات بسیار باکیفیت و کاملا به‌صرفه بازار به‌حساب می‌آیند. پس اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-10-%d9%be%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%85/
ads
ads