داغ ترین ها :
تاریخ معرفی ردمی K50 مشخص شد

تاریخ معرفی ردمی K50 مشخص شد

شرکت ردمی امروز اعلام کرد که قصد دارد گوشی ردمی K50 را در تاریخ ۲۶ اسفند ماه معرفی کند. ردمی به این موضوع هم اشاره کرد که گوشی ردمی K50 در سه مدل راهی بازار می‌شوند. این سه مل K50، K50 Pro و K5 Pro+ خواهند بود.

ردمی پس از مشخص کردن تاریخ معرفی ردمی K50، پوستری منتشر کرده که در آن به ظاهر این گوشی جدید اشاره شده است. تصویر منتشر شده از کی ۵۰ به ماژول دوربین و شکل قرار گرفتن دوربین‌ها و فلش LED دوگانه اشاره می‌کند. همچنین با نگاهی به این پوستر مشخص شد که دوربین اصلی گوشی کی 50 از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

 

تکنولایف بهترین قیمت گوشی های جدید شیائومی را به شما عرضه می‌کند: موبایل شیائومی

 

ردمی K50

در اوایل بهمن ماه بود که شرکت ردمی گوشی Redmi K5G را معرفی کرد که نسخه گیمینگ این سری به‌حساب می‌آید. این گوشی با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار شده بود. به نظر می‌رسد که گوشی جدید سری K50 مانند K50 Pro و K50 Pro+ و حتی مدل معمولی K50 با تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰، دایمنسیتی ۸۱۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ راهی بازار شوند.

سازمان TENNA کشور چین چند وقت پیش این سه گوشی ردمی K50 را لیست کرده بود. به نظر می‌رسد که یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شود. گوشی ردمی K50 Pro هم ۸ گیگابایت رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. هر دو گوشی K50 و K50 Pro هم از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کنند.

بر اساس اطلاعات فاش شده از سمت سازمان TENNA گوشی ردمی K50 Pro+ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این گوشی از شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

شایعات می‌گویند که گوشی K50 Pro+ از لرزش‌گیر OIS روی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ اما گوشی K50 Pro که همین دوربین را دارد از لرزش‌گیر برخوردار نیست.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
مشخصات نسخه گلوبال شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50/
ads
ads