داغ ترین ها :
تاریخ معرفی شیائومی CIVI 1S مشخص شد

تاریخ معرفی شیائومی CIVI 1S مشخص شد

شیائومی سال گذشته گوشی شیائومی CIVI را در کشور چین عرضه کرد. گزارش های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که این شرکت برای عرضه مدل پیشرفته این گوشی آماده می‌شود. شرکت شیائومی در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده که مدل جدید گوشی شیائومی CIVI که احتمالا شیائومی CIVI 1S نام دارد تاریخ ۱ اردیبهشت ماه در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران معرفی کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی شیائومی CIVI 1S مدل جایگزین شیائومی CIVI به حساب نمی‌آید و تنها مدلی خواهد بود که با یکسری ارتقا نسبت به مدل قبلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

برای مشاهده قیمت گوشی های شیائومی لینک را لمس کنید: خرید گوشی شیائومی

 

در تصویری تبلیغاتی که از این گوشی منتشر شده، مشخص شده که گوشی شیائومی CIVI 1S طراحی بسیار باریکی دارد. روی قاب پشتی هم سه دوربین پشتی دیده می‌شود که نزدیک لبه سمت چپ بالای گوشی قرار گرفته‌اند. در حالی که چیزی به معرفی این گوشی هوشمند باقی نمانده، می‌خواهیم به برخی از ویژگی‌های کلیدی شیائومی CIVI 1S اشاره کنیم.

این گوشی صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED LTPO دارد که وضوح تصویر آن Full HD + خواهد بود و نرخ نوسازی آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش لبه‌های خمیده‌ای دارد و دوربین سلفی در ناچ حفره‌ای قرار گرفته است. این دوربین سلفی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX616 استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی Samsung GW3 استفاده می‌کند که OIS هم دارد. دوربین اولتراواید هم به حسگر سونی IMX355 مجهز شده و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هم برای عکاسی سیاه و سفید دارد.

گوشی شیائومی CIVI 1S با تراشه اسنپ دراگون 778G Plus راهی بازار می‌شود. این گوشی در مدل‌هایی راهی بازار می‌شود که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند. احتمالا باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای این محصول استفاده می‌شود که از شارژ سریع ۵۵ یا ۶۷ وات استفاده می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو در حال ساخت قرار دارند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-civi-1s-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5-%d8%b4%d8%af/
ads
ads