داغ ترین ها :
وان پلاس 10 پرو 21 دی رونمایی می‌شود

وان پلاس 10 پرو 21 دی رونمایی می‌شود

احتمال دارد که تاریخ معرفی وان پلاس 10 پرو به شکل تصادفی لو رفته باشد. ویدئوی تبلیغاتی در فضای مجازی کشور چین منتشر شده که نشان می‌دهد وان پلاس 10 پرو در ۲۱ دی معرفی خواهد شد.

 

برای خرید گوشی وان پلاس به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

وان پلاس در نظر دارد به‌زودی پرچم‌داران جدید خود را معرفی کند. گزارش‌های منتشر شده نیز این موضوع را تایید می‌کنند. درواقع قرار است تا یک ماه آینده وان پلاس 10 پرو رونمایی شود؛ اما گزارش‌های جدید به تاریخ معرفی وان پلاس 10 پرو اشاره دارند.

طبق گفته‌ها وان پلاس ۱۰ پرو قرار است در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۱ دی ۱۴۰۰) معرفی شود؛‌ زمانی که سامسونگ نیز برنامه‌ی شلوغی در پیش دارد و می‌خواهد تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ را در این روز رونمایی کند.

بازه‌ی زمانی رونمایی وان پلاس 10 پرو را مدیرعامل شرکت وان پلاس تایید کرده بود و گفت که طی ماه آینده علاقه‌مندان با جدیدترین پرچم‌دار این شرکت آشنا خواهند شد. حال، ویدئوی تبلیغاتی در رسانه‌های چینی فاش شده که طی آن به زمان دقیق معرفی وان پلاس ۱۰ پرو اشاره می‌شود.

باید در نظر داشت که زمان اشاره شده به بازار چین مربوط است و امکان دارد معرفی نسخه‌ی جهانی وان پلاس ۱۰ پرو با نسخه‌ی در نظر گرفته شده برای بازار چین متفاوت باشد. با این حال، معرفی وان پلاس ۱۰ پرو به ما اجازه خواهد داد تا مشخصات کامل و امکانات در نظر گرفته شده برای پرچم‌دار برند چینی را به دست آورده و با آن آشناتر شویم.

تاکنون اطلاعات جالبی از سخت‌افزار وان پلاس ۱۰ پرو منتشر شده که می‌توان به فهرست بنچمارکی از این گوشی هوشمند اشاره کرد. گفته شده که پرچم‌دار برند وان پلاس دارای باتری با سرعت شارژ ۸۰ وات خواهد بود و به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده است.

در پنل پشتی وان پلاس ۱۰ پرو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل جلو نیز می‌توان به صفحه‌نمایشی ۶.۷ اینچی برخورد کرد که از پنل LTPO 2.0 AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. وظیفه‌ی تامین انرژی نیز به باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت سپرده شده است. انتظار می‌رود وان پلاس ۱۰ پرو مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ باشد.

در حالی که وان پلاس نتوانسته سهم قابل توجهی از بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده کسب کند، اما یکی از رقبای سرسخت برای هر شرکتی در بازار محصولات بالارده محسوب می‌شود. برند چینی در نظر دارد با معرفی وان پلاس ۱۰ پرو بتواند موفقیت محصولات پیشین خود را تکرار کرده و کاربران بیشتری را به سمت استفاده از محصولات خود جلب کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-10-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads