داغ ترین ها :
تاریخ معرفی گوشی Poco F4 GT مشخص شد

تاریخ معرفی گوشی Poco F4 GT مشخص شد

شرکت پوکو دعوت نامه‌هایی برای معرفی گوشی Poco F4 GT در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. در این دعوت نامه به تاریخ معرفی گوشی Poco 4F GT اشاره شده است. این گوشی قرار است در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه معرفی شود. همچنین مراسم معرفی این گوشی به صورت زنده از یوتیوب و فیسبوک و توییتر پخش می‌شود. تاریخ معرفی گوشی Poco F4 GT دقیقا ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران خواهد بود.

 

لیست آخرین گوشی های Poco موجود در بازار را ببنید: قیمت گوشی پوکو

 

با توجه به اطلاعات منتشر شده درباره گوشی پوکو F4 GT باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی مدل ریبرند شده گوشی ردمی K50 Gaming خواهد بود. همچنین برخی از مشخصات این گوشی در بنچمارک کیگ‌بنچ لیست شده است.

بنچمارک پوکو F4 Gt

گوشی پوکو اف ۴ جی تی با شماره مدل Xiaomi 21121210G در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است. با توجه به این بنچمارک گوشی جدید شرکت پوکو به تراشه پرچم‌دار شرکت کوالکام یا همان اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده و ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شد که پوکو اف ۴ جی تی در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۲۴۵ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۳۵۵۵ را از گیک‌بنچ دریافت کرده است.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید تا ۶ اردیبهشت ماه صبر کنیم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-poco-f4-gt/
ads
ads