داغ ترین ها :
گلکسی S21 FE سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 معرفی می‌کند

گلکسی S21 FE سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 معرفی می‌کند

گزارش‌هایی منتشر شده که تاریخ معرفی S21 FE اشاره می‌کنند. در این گزارش‌ها گفته شده که سامسونگ برای رونمایی گوشی هوشمند گلکسی S21 FE در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2022 آماده می‌شود.

 

برای مشاهده قیمت گوشی سامسونگ به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

در صورتی که اخبار فناوری را دنبال می‌کنید یا از طرفداران محصولات سامسونگ هستید، حتما از وضعیت معرفی جانشینی برای گلکسی S20 FE اطلاع دارید. تاکنون چندین بار گزارش‌ها و شایعاتی منتشر شده که به تاریخ معرفی S21 FE اشاره کرده‌اند؛ اما گوشی هوشمند سامسونگ همچنان رنگ صحنه را به خود ندیده و معرفی آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

درواقع شرکت کره‌ای تاکنون چندین بار رونمایی گلکسی S21 FE را به تاخیر انداخته است؛ اما شایعاتی مطرح شده که سامسونگ، محصول جدید خود را طی رویداد CES 2022 معرفی می‌کند.

انتظار می‌رود نمایشگاه CES 2022 که از ۵ الی ۸ ژانویه‌ی سال ۲۰۲۲ (۱۵ الی ۱۸ دی ۱۴۰۰) در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود و برندهای معتبر دنیا طی این نمایشگاه، جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه‌ی فناوری، لوازم خانگی، اینترنت اشیا و موارد دیگر معرفی خواهند کرد.

یکی از این شرکت‌ها نیز سامسونگ خواهد بود که به احتمال فراوانی گوشی هوشمند گلکسی S21 FE را معرفی و سپس با اندکی تاخیر روانه‌ی بازار خواهد کرد. با این حال تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر باید صبر کرد و دید که آیا چنین اتفاقی رخ می‌دهد یا خیر.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-s21-fe/
ads
ads