داغ ترین ها :
معرفی بهترین سایت های مبدل منطقه زمانی

معرفی بهترین سایت های مبدل منطقه زمانی

در جهان امروز و به خصوص بعد از شیوع بیماری کرونا بسیار از مشاغل از حالت حضوری به حالت دورکاری درآمدند و افراد از راه دور و از خانه کارهای مورد نظر شرکت را انجام می‌دهند. این دورکاری به شهرهای مختلف یک کشور محدود نمی‌شود و گاهی فردی در یک کشور برای شرکتی در کشور دیگر به صورت دورکاری فعالیت می‌کند. همین موضوع و همچنین تفاوت زمان در کشورهای مختلف باعث می‌شود که تشکیل جلسات کمی با دشواری روبرو شود. در این مطلب قصد داریم به سراغ منابع و سایت‌هایی برویم که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید زمان شهر و کشور خود را هر شهر یا کشور دیگری در جهان تنظیم کنید تا به راحتی امکان شرکت در جلسات مختلف را داشته باشید. پس با معرفی سایت و اپلیکیشن های تبدیل زمان با ما همراه باشید.

 

برای مشاهده قیمت روز گوشی، سایت تکنولایف را بررسی کنید.

 

سایت و اپلیکیشن Spacetime

یکی از بهترین منابع موجود برای تبدیل تایم‌های زمانی کشورهای مختلف همین Spacetime است. این سایت یا اپلیکیشن با شما اجازه می‌دهد تا زمان همکاران مختلف در کشورهای متفاوت را به صورت لحظه‌ای چک کنید تا از این طریق بتوانید ارتباط سازنده‌تر و بهتری با آن‌ها برقرار کنید.

خوشبختانه تقویم رسمی گوگل اجازه می‌دهد که آن را با این اپلیکیشن همگام سازی کنید تا از این طریق همه‌ی اتفاقات مهم به این برنامه منتقل شود. جالب است که وقتی هر فرد تایم کاری و همچنین لوکیشن کشور و شهر خود را مشخص می‌کند برنامه بهترین تایم برای جلسه را پیشنهاد می‌دهد.سایت تبدیل زمان و تاریخ Spacetime

این تایم پیشنهادی معمولا بسیار مناسب است؛ چرا که تلاش بر این است که همه در تایم کاری خود باشند و بهترین زمان روز برای این اتفاق در نظر گرفته شود. شما می‌توانید این برنامه را از سایت مربوطه دانلود کرده و یا حتی از نسخه تحت وب این برنامه استفاده کنید.

سایت Time and Date

Time and Date یک سایت و همچنین برنامه است که کاملا به صورت آنلاین کار می‌کند. شما در این سایت می‌توانید از ابزارهای بسیار کاربردی استفاده کنید. مثلا به شما امکان داده شده است تا گزینه‌ای را فعال کرده و از این طریق فاصله زمانی شهرهای مختلف از شهر مبدأ و اصلی را متوجه شوید.

شما در این سایت می‌توانید زمان ملاقات‌های خود که حتی در زمان آینده است را نیز مشاهده کنید. این امکان نیز به شما داده شده است تا نتایج نهایی را بر مبنای شهر، کشور یا زمان مرتب سازی کنید تا دید بهتری نسبت به کارکنان خود و یا همکاران خود داشته باشید.

در این سایت همچنین گزینه‌های کاربردی دیگر نیز وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها نیز بهره ببرید. اگر به مبدل زمان نیاز دارید حتما پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت Time and Date‌ بزنید.

سایت World chat Clock

این سایت ظاهر بسیاره ساده‌ای دارد اما در عمل بسیار کارامد است. زمانی که وارد این سایت می‌شوید می‌توانید تا ۵ شهر را وارد کنید. در ادامه نموداری دایره‌ای شکل به شما نمایش داده می‌شود.

در این نمودار ساعت کار هر شهر مشخص شده و همچنین ساعت قابل استفاده در روز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۱ شب در نظر گرفته می‌شود. در گام اول سایت تلاش می‌کند تا در تایم کاری زمانی مناسب برای هر ۵ شهر پیدا کند.سایت World chat Clock

اگر در این کار موفق نشود و ساعت کاری شهرها بسیار با هم متفاوت باشد در نهایت به سراغ ساعت قابل استفاده در روز می‌رود و تلاش می‌کند تا بهترین تایم ممکن برای قرارهای ملاقات شما را مشخص کند.

حتی از طریق این برنامه اگر بخواهید به یک همکار در نقطه‌ای دیگر از جهان پیام دهید بهتر می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین زمان را پیدا کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر چند دوست در دیگر نقاط جهان دارید حتما نگاهی به سایت World chat Clock داشته باشید.

 

بهترین سایت و اپلیکیشن های هواشناسی را بررسی کردیم: دقیق ترین سایت هواشناسی دنیا

 

وب سایت Dateful Time Zone converter

اگر به دنبال یک سایت می‌گردید که فارغ از تمام قابلیت‌ها و پیچیدگی‌های موجود فقط امکان انتخاب دو شهر داشته باشد و در نهایت زمان دو شهر را به شما نشان دهد حتما به سایت Dateful Time Zone converter نگاهی داشته باشید.

بلافاصله پس از ورود به این سایت شما امکان خواهید داشت تا شهر اول که طبیعتا محل زندگی خود است را انتخاب کنید و سپس به سراغ شهر مقصد بروید. به همین سادگی زمان شهر شما و شهر مقصد نشان داده می‌شود تا به آسانی بتوانید متوجه تفاوت این دو زمان بشوید.

اپلیکیشن World Time Buddy

این سایت به شما امکانات پیشرفته‌ای برای مقایسه تایم‌های شهرهای مختلف می‌دهد. در ابتدا باید گفت که این برنامه به غیر از سایت برای اندروید و IOS نیز به صورت اپلیکیشن در دسترس قرار دارد.

این برنامه در ابتدا شهر شما را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد و سپس شما می‌توانید شهرهای دیگر را به این مقایسه اضافه کنید. جالب است که شهرها به صورت زیرهم به نمایش گذاشته می‌شوند و تایم‌های کاری و مناسب با رنگ‌های دیگر نمایش داده می‌شود.

شما پس از تأیید یک تایم می‌توانید آن را به تقویم گوگل خود اضافه کنید و یا حتی آن را از طریق ایمیل به سادگی با همکاران خود به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این سایت و همچنین دانلود اپلیکیشن می‌توانید به World Time Buddy نگاهی بیندازید.

وب سایت Every Time Zone

در ابتدا این سایت می‌توانید زمان شما را به صورت کاملا دقیق تشخیص دهید و آن را روی نمودار به نمایش بگذارد. در ادامه نیز به صورت پیش فرض این سایت تلاش کرده تا شهر‌هایی از نقطه نقطه جهان را گردهم بیاورد تا شما با جابجا کردن موس بین ساعت‌های مختلف بتوانید بهترین تایم برای قرار ملاقات بین شهرهای مختلف را پیدا کنید.

سایت Every Time Zone به طور کلی رایگان است و اگر یک اکانت شخصی در آن بسازید به شما قابلیت‌های شخصی سازی بیشتری نیز می‌دهد اما در نهایت برخی از قابلیت‌ها از جمله قرار ملاقات پولی بوده و برای استفاده از آن‌ها باید اشتراک پرداخت کنید.

 

 

Timezone.iO

اگر همکاران زیادی به صورت دورکار دارید و هر شخص در یک کشور است شاید بهترین ابزار برای شما همین سایت باشد؛ چرا که به شما امکان می‌دهد تا در آن ثبت نام کنید و اکانت شخصی خود را بسازید.

سپس در ادامه هر بار که به سایت وارد شوید می‌توانید مشاهده کنید که هرکس در حال حاضر در کشور خود در چه زمانی به سر می‌برد. شما می‌توانید برای پروفایل شخصی خود عکس بارگذاری کنید تا همکاران سریع‌تر بتوانند شما را تشخیص دهند.

پس حتما اگر به صورت گروهی و دوکاری کار می‌کنید نگاهی به به سایت Timezone.iO داشته باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. عباسی

    آیا در ویجت میشه ساعت دو شهر مختلف مثل تهران و زابل را نمایش داد؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به عباسی

      سلام وقت بخیر بله برخی از ویجت‌ها این قابلیت رو دارن
  2. Ontaustu

    سایت UptimeControl.net را به مقاله اضافه کنید، زیرا فقط آنها 3 دقیقه فاصله بررسی در دسترس بودن سایت در طرح رایگان دارند.

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7/
ads
ads