داغ ترین ها :
آموزش تبدیل ویدیو به mp3 با برنامه روی گوشی

آموزش تبدیل ویدیو به mp3 با برنامه روی گوشی

امروزه کاربران استفاده‌های مختلفی از تصاویر، صداها و ویدئوها می‌کنند. تبدیل mp4 به mp3 یکی از مواردی است که این روزها بسیار توسط کاربران مختلف از ما پرسیده می‌شود. روش‌های مختلفی نظیر استفاده از سایت‌های آنلاین تبدیل‌کننده و یا استفاده از اپلیکیشن تبدیل فیلم به صدا در گوشی های اندرویدی و iOS وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به برداشتن صدا از روی فیلم بپردازید. ما در این مطلب به روش‌‌های متعددی را برای تبدیل ویدیو به mp3 گردآوری‌ کرده‌ایم، پس تا انتها با تحریریه تکنولایف همراه باشید.

 

اگر به دنبال برنامه‌هایی برای چسباندن زیرنویس به فیلم در اندروید می‌گردید حتما مطلب زیر را مطالعه کنید.

آموزش چسباندن زیرنویس به فیلم در اندروید و IOS

 

بهترین اپلیکیشن های تبدیل فیلم به صدا

طبیعتاً برنامه‌های زیادی در Google Play Store وجود دارد که با نصب آن‌ها می‌توانید به برداشتن صدا از روی ویدئو بپردازید اما انتخاب بهترین برنامه که تبدیل فایل تصویری به صوتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد کار بسیار دشواری است. ما در این مقاله 5 تا از بهترین برنامه تبدیل فیلم به صدا را برای شما گردآوری کردیم تا در صورت نیاز بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

1. Video to Mp3 Converter by Linterna Apps

برداشتن صدا از روی فیلم

برنامه Video to Mp3 Converter یک برنامه اندرویدی بسیار ساده است که به شما امکان می‌دهد تا تبدیل ویدئو به mp3 را به سادگی انجام دهید. در این برنامه شما می‌توانید نرخ بیت فایل تبدیل شده را انتخاب کنید که در حقیقت با این کار شما کنترل بیشتری بر کیفیت فایل صوتی خروجی خواهید داشت. استفاده کردن از اپلیکیشن Video to Mp3 Converter به سادگی امکان پذیر خواهد بود کافی است تا برنامه را باز کنید و ویدئو مورد نظر خود را انتخاب کنید تا برنامه به طور خودکار ویدئو را به صدا تبدیل کند. در نظر داشته باشید که این برنامه حجم چندانی ندارد، بنابراین فضای زیادی از گوشی هوشمند شما را اشغال نخواهد کرد. همچنین این برنامه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و هیچ خرید درون برنامه‌ای نیز در آن وجود ندارد. Video to Mp3 Converter با دستگاه‌های اندرویدی 3.0 و بالاتر سازگاری دارد و به‌راحتی قابل نصب است.

2. Trim & Convert

تبدیل mp4 به mp3

برنامه Trim & Convert یکی دیگر از بهترین برنامه‌های تبدیل ویدئو به صدا است که در عین سادگی، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برنامه Trim & Convert رابط کاربری زیبایی دارد و همه گزینه‌ها به‌خوبی در آن قرار گرفته است. در این برنامه یک گزینه در نظر گرفته شده که به شما امکان می‌دهد تا فایل ویدئویی را مستقیماً از گالری گوشی خود انتخاب کنید تا از دردسرهای جستجو از طریق فایل منیجر نجات پیدا کنید. استفاده کردن از این برنامه بسیار آسان است و تبدیل در عرض چند ثانیه انجام می‌شود، اگرچه سرعت این تبدیل به مشخصات گوشی هوشمند شما نیز بستگی دارد. اپلیکیشن Trim & Convert از بیت ریت صوتی 320 کیلوبایت بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند که مطمئناً می‌تواند خروجی MP3 را با کیفیت بالاتری در اختیار شما قرار دهد. این برنامه نیز به صورت رایگان در Play Store موجود است که برای نصب آن به یک گوشی هوشمند حداقل با اندروید 4.1 نیاز دارید.

 

دانلود اپلیکیشن Trim & Convert برای اندروید

 

 

3. Accountlab

اپلیکیشن تبدیل فیلم به صدا

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های تبدیل فیلم به صدا برنامه Accountlab است که علاوه بر برداشتن صدا از روی ویدئو به شما امکان می‌دهد تا فایل‌های صوتی یا تصویری را برش دهید و از آن به‌عنوان یک ویرایشگر صوتی و تصویری نیز استفاده کنید؛ بنابراین اگر ویدئویی دارید که می‌خواهید آهنگ آن را جدا کنید به کمک این برنامه می‌توانید به‌سادگی آن را به یک فایل MP3 استاندارد تبدیل کنید. اپلیکیشن Accountlab از بیت ریت صوتی 320 کیلوبایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند که می‌تواند خروجی با کیفیت‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویژگی برش صدا در این برنامه می‌تواند به شما در ایجاد آهنگ زنگ‌های سفارش کمک کند. با در نظر گرفتن ویژگی‌های این برنامه می‌توان نتیجه گرفت که شاید Accountlab بهترین گزینه در بین برنامه‌های موجود در این لیست باشد. شما می‌توانید این برنامه را به‌صورت رایگان از Play Store دانلود کنید و برای نصب آن تنها به یک دستگاه اندرویدی با اندروید 2.3.3 یا بالاتر نیاز دارید.

 

دانلود برنامه Accountlab برای اندروید

 

4. MP3 Cutter and Merger by InShot

تبدیل فایل تصویری به صوتی

برنامه MP3 Cutter and Merger یک برنامه کامل برای تبدیل فایل تصویری به صوتی است. اپلیکیشن MP3 Cutter and Merger توسط کمپانی قدرتمند InShot توسعه‌یافته که یک برنامه استاندارد برای برداشتن صدا از روی ویدئو است. در این برنامه علاوه بر تبدیل ویدئو به فایل MP3 به شما امکان می‌دهد تا پارامترهایی مانند فرکانس، کانال استریو، حجم آهنگ و موارد دیگر را تغییر دهید. در نظر داشته باشید که دسترسی زیاد به کنترل بر روی فایل صوتی، نیاز به آن دارد تا کاربران مهارت‌های ویرایشی خود را در این برنامه به کار بگیرند. دقیقاً مانند دیگر برنامه‌هایی که تا به اینجا به شما معرفی کردیم، این برنامه به شما کمک می‌کند تا فایل‌های صوتی را کوتاه کنید و از آن‌ها به عنوان آهنگ زنگ استفاده کنید. MP3 Cutter and Merger رابط کاربری بسیار جذابی دارد و به‌صورت رایگان از Google Play قابل نصب است اما برخلاف برنامه‌های بالا دارای خریدهای درون برنامه‌ای است.

 

دانلود برنامه MP3 Cutter and Merger

 

5. Video to Mp3 Convert

تبدیل ویدیو به mp3

اگر کاربر گوشی آیفون هستید و به دنبال برنامه تبدیل فیلم به صدا می‌گردید احتمالاً برنامه Video to Mp3 Convert بهترین گزینه برای شما باشد. این نرم‌افزار دارای بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته است که از فرمت‌های صوتی و تصویری متعددی پشتیبانی می‌کند. این برنامه تمام فایل‌های تبدیل شده شما را در یک پوشه نگه می‌دارد تا بتوانید سایر ویدئوهای دانلود شده را از منابع دیگر حذف کنید. این برنامه برای سیستم‌عامل iOS توسعه داده شده که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های اندرویدی را ندارد.

 

دانلود برنامه Video to Mp3 Convert

 

آموزش تبدیل گوشی به وبکم را در مطلب زیر بخوانید.

آموزش کامل تبدیل گوشی به وبکم کامپیوتر

 

سایت‌های آنلاین تبدیل mp4 به mp3

تبدیل فایل تصویری به صوتی

استفاده از سایت‌های آنلاین برای برداشتن صدا از روی ویدئو زمانی مناسب است که هم ویدئو شما از حجم کمی برخوردار باشد و هم از سرعت اینترنت مناسبی برای آپلود و دانلود ویدئو برخوردار باشید. برای انجام این کار فرقی نمی‌کند که گوشی شما اندروید باشد یا آیفون! با استفاده از سایت freeconvert می‌توانید به سادگی و بدون نیاز به نصب برنامه فایل ویدئویی خود را به صدا تبدیل کنید.

مرحله 1. برای انجام این کار ابتدا لازم است تا به وب‌سایت www.freeconvert.com مراجعه کنید.
مرحله 2. سپس در بین فرمت‌های موجود تبدیل ویدئو به mp3 را انتخاب کنید.
مرحله 3. در این قسمت گزینه بر روی گزینه Choose Files بزنید و ویدئو مورد نظر خود را انتخاب کنید.
مرحله 4. در نهایت بر روی گزینه Convert Video To MP3 بزنید تا فرایند تبدیل انجام شود.

• در نظر داشته باشید که اگر قصد تغییر پارامترهایی نظیر اندازه، کیفیت خروجی صدا و … را دارید می‌توانید از تنظیمات اضافه موجود در این صفحه استفاده کنید.

 

اگر قصد تعویض گوشی هوشمند خود را دارید و به دنبال خرید گوشی هستید می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز گوشی به سایت تکنولایف سر بزنید.

 

جمع بندی

علاوه بر اپلیکیشن‌ها و روش‌هایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم، برنامه و روش‌های دیگری نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به سادگی فایل mp4 را به mp3 تبدیل کنید. چنانچه شما برنامه‌های بهتر و یا روش‌های دیگری را می‌شناسید حتماً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

سؤالات متداول

بهترین برنامه برای تبدیل mp4 به mp3 در اندروید و iOS کدام است؟

دو اپلیکیشن Trim & Convert و Accountlab بهترین برنامه‌ برای برداشتن صدا از روی ویدیو در گوشی اندروید هستند، همچنین برنامه تبدیل فیلم به صدا در iOS برنامه Video to Mp3 Convert بهترین گزینه است.

چگونه صدا را از روی فیلم برداریم؟

شما می‌توانید با استفاده اپلیکیشن‌ و سایت‌های تبدیل فرمت موجود در مقاله به سادگی فایل تصویری خود را به فایل صوتی تبدیل کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88-%d8%a8%d9%87-mp3/
ads
ads