داغ ترین ها :
تبدیل گوشی سامسونگ به سوییچ دیجیتال اتومبیل

تبدیل گوشی سامسونگ به سوییچ دیجیتال اتومبیل

قطعا همه‌ی ما از جایگاه اساسی گوشی‌های هوشمند در زندگی روزمره‌ی خود به خوبی آگاه هستیم. نکته‌ی جالب‌تر این است که شرکت‌ها همواره در تلاش هستند تا با اضافه کردن قابلیت‌های جدید این جایگاه را حتی بیشتر و مهم‌تر از حال حاضر کنند. در همین راستا حالا سامسونگ قدم مهمی برداشته و شما با استفاده از گلکسی‌های این شرکت می‌توانید ماشین خود را روشن کرده و یا در آن را باز یا بسته کنید. با استفاده از این قابلیت جدید کهکشانی شما عملا به یک کلید دیجیتالی تبدیل می‌شود و به شما قابلیت‌های فراوانی می‌دهد. با این ویژگی جدید،‌ تبدیل گوشی سامسونگ به سوییچ دیجیتال خودرو به کار آسانی تبدیل می‌شود. قیمت گوشی موبایل سامسونگ را می توانید در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

تبدیل گوشی سامسونگ به سوییچ خودرو چگونه کار می‌کند؟

این فناوری در حالت کلی UWB نام دارد. UWB که با استفاده از امواج رادیویی کار می‌کند یک نوع ارتباط بی سیم با برد کوتاه است که عملکردی مشابه با وای فای و بلوتوث دارد البته با این تفاوت که فرکانس این امواج بسیار بیشتر از وای فای و بلوتوث هستند.

این قابلیت بسیار دقیق کار می‌کند و از طریق این امواج به گوشی امکان می‌دهد که بسیار بهتر از لوازم موجود اطراف خود آگاه شود که طبیعتا ماشین نیز جزو این محصولات در اطراف ما است. جالب است که این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که ماشین را روشن کنید، در آن را باز یا بسته کنید، تنظیمات دلخواه خود را برای استفاده از ماشین به کار بگیرید و یا حتی در کاپوت ماشین را باز کنید.

این کلید دیجیتالی می‌تواند انتقال پیدا کند تا اگر خواستید ماشین خود را برای مدتی به دوست خود بدهید مشکلی از این بابت به وجود نیاید. حتی شما امکان خواهید داشت که برای این کلید دیجیتالی زمان تعیین کنید که مثلا تنها برای ۲ روز کارایی داشته باشد.

دستگاه‌های سازگار کدام هستند؟

سامسونگ وعده داده که تا پایان سال جاری در کره‌ی جنوبی ماشین جنسیس V60 امکان استفاده از این قابلیت را داشته باشد و طبیعتا به مرور ماشین‌های بیشتری به این لیست اضافه خواهند شد. البته همه‌ی گوشی‌های سامسونگ نیز در حال حاضر به UWB مجهز نیستند و بیشتر این فناوری برای پرچمداران کره‌ای‌ها استفاده شده است. گوشی‌های S21 پلاس، S21 اولترا، نوت 20 اولترا، زد فولد 2 و زد فولد 3 از این فناوری پشتیبانی می‌کنند.

دنیا به واقع به سمتی در حال حرکت است که تا چند سال دیگر مانند فیلم‌های عجیب و غریب هالیوودی از راه دور ماشین را روشن کنیم و همچنین همه‌ی کارهای لازم را انجام بدهیم. نظر شما در مورد این فناوری جدید سامسونگ چیست؟

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:

گوشی S22 سامسونگ به تعداد 20 میلیون دستگاه تولید خواهد شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%d9%88%db%8c%db%8c%da%86/
ads
ads