داغ ترین ها :
تبلت می پد 5 شیائومی در تاریخ ۱۹ مرداد معرفی می‌شود

تبلت می پد 5 شیائومی در تاریخ ۱۹ مرداد معرفی می‌شود

چند وقتی می‌شود که شایعات به عرضه محصولی جدید از طرف شیائومی اشاره می‌کنند که می پد 5 نام دارد. حالا امروز شرکت شیائومی رسما اعلام کرد که می پد 5 را در تاریخ ۱۹ مرداد ماه رسما معرفی خواهد کرد. اگر به فکر خرید تبلت افتاده‌اید، می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

شیائومی اطلاعات زیادی از Mi Pad 5 منتشر نکرده، اما تصویر تبلیغاتی منتشر شده از این گوشی به پشتیبانی از قلم اشاره می‌کند. با این حال مشخص نیست که این محصول جدید هواوی به همراه قلم راهی بازار می‌شود یا باید قلم را جداگانه تهیه کرد.

قلم mi pad 5

تصویر تبلیغاتی می پد 5 به پشتیبانی این محصول از قلم اشاره می‌کند.

در تصویر منتشر شده از می پد 5 می‌توان فریم کاملا مسطح این محصول را هم مشاهده کرد. البته خط‌های آنتن هم روی فریم دیده می‌شود و به همین دلیل این محصول از شبکه 4G یا 5G پشتیبانی خواهد کرد.

شایعات می‌گویند که خانواده تبلت‌های سری می پد 5 شامل سه مدل می‌شوند. این سه مدل می پد ۵، می پد ۵ لایت و می پد ۵ پرو خواهند بود. در شایعات به این موضوع هم اشاره شده که هر سه مدل صفحه نمایشی در اندازه ۱۰٫۹ اینچی از نوع IPS LCD دارند. گفته شده نرخ نوسازی صفحه نمایش روی تمام مدل‌ها ۱۲۰ هرتز خواهد بود و نرخ نمونه برداری اثر انگشت صفحه نمایش هم به ۲۴۰ هرتز می‌رسد.

مدل معمولی می پد 5  و مدل پرو به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۰ مجهز‌ شده‌اند و مدل لایت از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۰ بهره می‌برد.

در شایعات قدیمی‌تر به این موضوع هم اشاره شده بود که ساختار ماژول دوربین پشت می پد ۵ شبیه به گوشی Mi 11 خواهد بود. حتی به نظر می‌رسد که شیائومی برای این تبلت جدید خود کیبورد هم در نظر گرفته است.

کیبورد می پد 5

تصویری که نشان می‌دهد تبلت می پد 5 کیبورد مخصوصی هم دارد.

 

شیائومی در تاریخ ۱۹ مرداد ماه گوشی می میکس ۴ را هم معرفی می‌کند. شما می‌توانید قیمت گوشی های شیائومی را در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d9%85%db%8c-%d9%be%d8%af-5-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c/
ads
ads