داغ ترین ها :
تبلت نوکیا T20 معرفی شد

تبلت نوکیا T20 معرفی شد

پس از شایعات مختلف، بالاخره تبلت نوکیا T20 معرفی شد. از آنجایی که بازار تبلت‌ها در طول چند ماه گذشته رشد کرده، این تبلت نوکیا هم می‌تواند نظر خیلی‌ها را به خود جلب کند. برای خرید تبلت می توانید از تبلت های موجود در فروشگاه تکنولایف دیدن کنید.

تبلت نوکیا T20 و باتری فوق‌العاده

تبلت Nokia T20 به واسطه داشتن باتری‌ای با ظرفیت بالا برای دانش آموزان و معلمان و افرادی که برای کار نیاز به تبلت دارند، انتخاب مناسبی خواهد بود. یک باتری ۸۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی این تبلت قرار گرفته که نسبت به قیمت در نظر گرفته شده برای T20 فوق‌العاده است. نوکیا ادعا کرده که باتری این تبلت می‌تواند ۱۵ ساعت دستگاه را روشن نگه‌دارد. همچنین با این میزان باتری می‌توانید نزدیک به ۷ ساعت هم تماس تلفنی داشته باشید و ۱۰ ساعت هم ویدیو تماشا کنید. تبلت نوکیا T20 با شارژر ۱۰ وات راهی بازار می‌شود، اما از شارژر ۱۵ وات هم پشتیبانی می‌کند.

تبلت T20 نوکیا

باتری نوکیا T20 باعث شده که این تبلت برای یک روز کاری مناسب باشد.

صفحه نمایش تبلت Nokia T20

روی این تبلت صفحه نمایشی در اندازه ۱۰.۴ اینچی از نوع LCD قرار گرفته است. این صفحه نمایش وضوح تصویر ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. میزان روشنایی این صفحه نمایش هم به گفته نوکیا ۴۰۰ نیت خواهد بود.

این تبلت نوکیا از اندروید ۱۱ استفاده می‌کند و تراشه ۱۲ نانومتری Unisoc Tiger T6120 روی آن قرار گرفته است. این تراشه از دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند.  همچنین این تبلت را می‌توان در مدل‌هایی با ۳ و ۴ گیگابایت رم و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کرد. با این حال میزان حافظه داخلی را می‌توانید با کارت حافظه ارتقا دهید.

یکی دیگر از امکانات این تبلت هم داشتن تنظیمات خاص برای کودکان است و والدین با این تنظیمات می‌توانند روی محتوایی که کودک آن‌ها قصد تماشای آن را دارد، نظارت داشته باشند.

نوکیا اعلام کرده نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید تا دو سال برای این تبلت منتشر می‌شود و تا سه سال هم به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کند.

صفحه نمایش تبلت nokia t20

تبلت نوکیا T20 برای کودکان و دانش آموزان مناسب خواهد بود.

 

اگر برای دانش آموزان خود به تبلت نیاز دارید، مطلب زیر را حتما بخوانید:

تبلت دانش آموزی با قیمت ارزان و کیفیت مناسب

 

بلندگوهای استریو روی تبلت T20 نوکیا

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این تبلت به بلندگوهای استریو مجهز شده و دو میکروفن هم دارد. جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم روی T20 در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در پشت این تبلت نوکیا دیده می‌شود. نوکیا اعلام کرده که دوربین جلو برای تماس‌های ویدیویی و باز کردن قفل گوشی با تشخیص صورت بهینه شده است.

قاب پشتی تبلت نوکیا تی 20

لوازم جانبی نوکیا T20

شرکت HMD Global که وظیفه تولید گوشی و تبلت‌های نوکیا را دارد، چند لوازم جانبی مختلف هم برای T20 معرفی کرد. دو قاب محافظ بسیار محکم برای این تبلت عرضه می‌شود که یکی از ان‌ها پایه نگه‌دارنده هم دارد. این قاب‌ها باعث می‌شوند که بتوانید با تبلت T20 در محیط‌های سخت هم استفاده کنید. در کنار این قاب‌ها، هدفون بی‌سیم نوکیا میکرو ایربادز پرو (Nokia Micro Earbuds Pro) هم عرضه می‌شود.

لوازم جانبی تبلت نوکیا T20

لوازم جانبی تبلت نوکیا T20

قیمت تبلت نوکیا T20

به گفته نوکیا تبلت T20 در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل فقط از شبکه وای-فای پشتیبانی می‌کند و مدل بعدی در کنار پشتیبانی از وای-فای از شبکه 4G هم استفاده خواهد کرد. قیمت مدل فقط وای-فای این تبلت با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به ۲۰۰ یورو خواهد بود. قیمت مدلی که از شبکه 4G استفاده می‌کند هم ۲۴۰ یورو اعلام شده است.

 

آخرین اخبار از محصولات نوکیا:

نوکیا G50 نسخه 5G با چیپست اسنپدراگون 480 معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. نیما قیطانی

    زیرا قصد نوکیا در دست گرفتن بازار میان رده و اقتصادی است.

  2. Sasan

    سلام
    ممنون از لطفتون و ممنون از مطالب خوبتون
    فوق العاده است نوکیا
    یه نوکیا ۵.۳ برای برادرم خریدم از قیمت ، امکانات و کیفیت آن شگفت زده شدم
    چرا گوشی های نوکیا با این همه کیفیت و امکانات این همه ارزان هستند

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-t20-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads