داغ ترین ها :
مایکروسافت به دنبال روشی برای نشان دادن تبلیغات در بازی‌های Free to Play است

مایکروسافت به دنبال روشی برای نشان دادن تبلیغات در بازی‌های Free to Play است

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت به دنبال راهی برای نشان دادن تبلیغات در بازی های رایگان یا Free to Play است. البته در این گزارش گفته شده که هدف مایکروسافت سهیم شدن در درآمد سازندگان نیست، بلکه می‌خواهد درآمدزایی از این بازی‌ها را هم برای خودش و هم برای توسعه دهندگان افزایش دهد.

 

برای خرید کنسول های بازی مایکروسافت روی لینک روبرو کلیک کنید: قیمت ایکس باکس

 

در این گزارش گفته شده که مایکروسافت کاملا به این موضوع آگاه است که اضافه شدن تبلیغات به بازی های رایگان می‌تواند با واکنش منفی بازیکنان مواجه شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که سیستم پرداخت درون برنامه ای و (ریزتراکنش) «microtransaction» در آمد زیادی برای توسعه دهندگان به همراه دارد و حالا اضافه شدن تبلیغات به این بازی‌ها می‌تواند واکنش منفی به همراه داشته باشد.

گفته شده که مایکروسافت خیلی آرام در حال توسعه دادن یک فروشگاه شخصی که تنها یکسری از برندها می‌توانند تبلیغات خود را داخل بازی نشان دهند. این تبلیغات قرار نیست در گیم پلی بازی‌ها تاثیر داشته باشند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در مرحله اول، این تبلیغات شامل تغییر بیلبوردهای تبلیغاتی در بازی‌های رانندگی خواهد بود. هنوز مشخص نشده که آیا روش‌های تبلیغاتی دیگری هم در دستور کار قرار دارند یا خیر. شاید در محیط لابی بازی‌ها و حتی آواتارها هم شاهد تبلیغات باشیم.

در حقیقت باید به این موضوع اشاره کنیم که نمایش تبلیغات در بازی‌ها چیز جدیدی نیست. در سال ۲۰۰۸، باراک اوباما برای تبلیغات ریاست جمهوری از بازی Burnoust Paradise استفاده کرده بود.

مایکروسافت free to play

در حالی که تبلیغات در بازی‌های اکشن بسیار کمتر دیده می‌شود، تبلیغات در بازی‌های سبک رانندگی و ورزشی بسیار زیاد هستند؛ چرا که از بیلبوردهای تبلیغاتی متعددی در محیط بازی استفاده شده است.

در حال حاضر سری بازی‌های NBA2K از جمله بازی‌هایی به شمار می‌روند که در آن شاهد تبلیغ محصولات خواهید بود. حتی این تبلیغات در طول فصل به‌روزرسانی می‌شوند و تبلیغات جدید نشان داده خواهند شد.

 

بهترین مدل لپ تاپ مایکروسافت کدام است؟
بهترین لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-free-to-play/
ads
ads