داغ ترین ها :
شیائومی 12 اولین گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون 898 خواهد بود

شیائومی 12 اولین گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون 898 خواهد بود

امروز شایعات به تراشه شیائومی 12 اشاره کردند. گزارش‌های منتشر شده خبر می‌دهند که شیائومی 12 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که همراه با تراشه‌ی جدید کوالکام به نام اسنپدراگون ۸۹۸ روانه‌ی بازار می‌شود.

 

لیست قیمت گوشی های شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

 

انتظار می‌رود به‌زودی محصولاتی به بازار راه یابند که از جدیدترین تراشه‌ی بالارده‌ی کوالکام استفاده می‌کنند؛ تراشه‌ای به نام اسنپدراگون ۸۹۸ که دارای مشخصات سخت‌افزاری درخور توجه است. گفته شده که نسبت به مدل پیشین، اسنپدراگون ۸۹۸ نه‌تنها دارای پردازنده‌هایی با عملکرد بهتر است؛ بلکه مودم آن نیز در زمینه‌ی ارتباطات 5G می‌تواند عملکرد به مراتب بهتری را در اختیار کاربر قرار دهد.

با این حال، سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان را درگیر خود کرده است، محصولاتی خواهد بود که همراه با تراشه‌ی جدید کوالکام روانه‌ی بازار می‌شوند. حال، گزارش‌هایی منتشر شده که پاسخ سوال مدنظر را در اختیارمان قرار می‌دهد. گویا موتورولا و شیائومی اولین شرکت‌هایی هستند که محصولی برخوردار از اسنپدراگون ۸۹۸ را روانه‌ی بازار می‌کنند.

افشاگری که اطلاعات مدنظر را فاش کرده، مدعی است که اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ با نام شیائومی 12 روانه‌ی بازار خواهد شد. در اطلاعاتی منتشر شده به زمان عرضه‌ی گوشی هوشمند مدنظر نیز اشاره می‌شود و گویا باید در اواخر سال ۲۰۲۱ منتظر عرضه‌ی چنین محصولی باشیم.

در این بین، گزارش‌های دیگری نیز منتشر شده که تفاوت عملکرد اسنپدراگون ۸۹۸ با اسنپدراگون ۸۸۸ را بیان می‌کند. گویا پردازنده‌ی مرکزی اسنپدراگون ۸۹۸ نسبت به اسنپدراگون ۸۸۸ می‌تواند ۱۵ درصد عملکرد بهتری ارائه دهد. البته این تفاوت در مقایسه با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به برتری ۵ درصدی اسنپدراگون ۸۹۸ ختم می‌شود.

اگر به گذشته‌ی کوالکام نگاهی بیندازیم، شرکت آمریکایی در روزهای ابتدایی ماه دسامبر اصولا جدیدترین پرچم‌دار خود را معرفی می‌کند و پس از مدتی نیز اولین محصولات مجهز به تراشه‌ی جدید کوالکام، معرفی و سپس روانه‌ی بازار می‌شوند. در این بین انتظار می‌رود شیائومی 12 اولین محصول مجهز به تراشه‌ی نسل جدید کوالکام باشد.

نظر شما کاربران تکنولایف در مورد تراشه‌ی نسل بعدی کوالکام چیست و چه انتظاراتی از آن دارید؟ باید به این نکته نیز اشاره کرد که اسنپدراگون ۸۹۸ رقبای سرسختی خواهد داشت؛ از اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ گرفته تا نسل دوم تراشه‌ی تنسور گوگل و دایمنسیتی ۲۰۰۰ مدیاتک، رقبایی هستند که تراشه‌ی نسل بعدی کوالکام را به چالش خواهند کشید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12/
ads
ads