داغ ترین ها :
شیائومی 12X همراه با تراشه اسنپدراگون 870 راهی بازار می‌شود

شیائومی 12X همراه با تراشه اسنپدراگون 870 راهی بازار می‌شود

در حال حاضر می‌دانیم که شرکت شیائومی برای معرفی و سپس عرضه‌ی پرچم‌داران جدید خود آماده می‌شود؛ پرچم‌دارانی که گویا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و می‌توانند موفقیت سری گذشته را تکرار کنند. در ابتدا گفته شد که سری شیائومی 12 که نسل جدید پرچم‌داران برند چینی را تشکیل می‌دهند، تنها شامل دو مدل خواهند شد. درواقع سری جدید پرچم‌داران برند چینی شامل دو نسخه‌ی استاندارد و شیائومی 12 اولترا می‌شوند. با این حال به نظر می‌رسد که مدل سومی نیز در راه است. حال، گزارش‌هایی وجود دارد که سری شیائومی 12 دارای مدل سومی نیز خواهد بود. این گفته‌ها درواقع برگرفته از توییت افشاگری است که توانسته فهرستی از تاییدیه‌ی IMEI محصولات جدید شیائومی را به دست آورد. در فهرست به محصول جدیدی از شیائومی اشاره می‌شود که احتمالا با نام شیائومی 12X روانه‌ی بازار خواهد شد. اطلاعات جدید به تراشه شیائومی 12X اشاره کرده‌اند.

 

لیست قیمت امروز گوشی های شیائومی را در کنار آفرهای ویژه خرید از تکنولایف مشاهده کنید: گوشی شیائومی

 

تراشه شیائومی 12X مشخص شد

تراشه شیائومی 12X و اندازه صفحه نمایش این گوشی مشخص شد

محصول مدنظر با لقب سایک (Psyche) در داخل شرکت شیائومی شناخته می‌شود و از شماره مدل 2112123AG برخوردار است. شیائومی 12X از صفحه‌نمایشی ۶.۲۸ اینچی با پنل AMOLED برخوردار خواهد بود که رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ابعاد صفحه‌نمایش مدنظر سبب خواهد شد 12X به یکی از کوچک‌ترین گوشی‌های هوشمندی تبدیل شود که شیائومی طی ماه‌های اخیر به بازار عرضه کرده است. در دل دستگاه، تراشه‌ای از کوالکام به نام اسنپدراگون ۸۷۰ قرار می‌گیرد و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را در پنل پشتی یدک خواهد کشید.

متاسفانه اطلاعات بیشتری به جز تراشه شیائومی 12X و اندازه صحفه نمایش آن در اختیارمان قرار ندارد، اما می‌دانیم که عضو سوم خانواده‌ی شیائومی 12 همراه با مدل‌های دیگر در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

 

قیمت گوشی شیائومی 12X با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12x/
ads
ads