داغ ترین ها :
تصاویر رسمی از آنر X30 منتشر شد

تصاویر رسمی از آنر X30 منتشر شد

تصاویری منتسب به آنر X30 منتشر شده که محصول جدید برند چینی را در سه رنگ‌بندی متفاوت به نمایش می‌گذارد.

آنر در نظر دارد گوشی هوشمند جدیدی به نام آنر X30 را در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۵ آذر ۱۴۰۰) معرفی کند. با این حال، برند چینی پیش از آنکه بخواهد گوشی جدید خود را رونمایی کند، تیزری از آن در فضای مجازی قرار داده تا بیشتر با آنر ایکس ۳۰ آشنا شویم.

 

برای خرید گوشی هواوی به سایت تکنولایف مراجعه کنید: قیمت گوشی هواوی

 

محصول جدید برند چینی از صفحه‌نمایشی فلت استفاده می‌کند که در بالای این صفحه‌نمایش، حفره‌ای برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. در پنل پشتی دستگاه می‌توان مشاهده کرد که ماژول دوربینی سه‌گانه قرار گرفته که از طراحی دایره‌ای شکل برخوردار خواهد بود. ایکس ۳۰ در سه رنگ‌بندی آبی، طلایی و گرادیانی (ترکیبی از چند رنگ که بدنه نسبت به تابش نور تغییر رنگ می‌دهد) به بازار عرضه می‌شود.

عکس گوشی آنر X30

درست چند ساعت پس از اینکه تیزر آنر X30 در حساب رسمی Weibo این برند قرار گرفت، شاهد انتشار تصاویری از محصول شرکت چینی توسط افشاگری بودیم که آنر ایکس ۳۰ را در واقعیت به ما نشان می‌داد. در تصویر می‌توان مشاهده کرد که محصول جدید آنر از پنل براق برخوردار شده که البته دور ماژول دوربین نیز حلقه‌ای براق‌تر از رنگ بنده قرار دارد.

مشخصات سخت‌افزاری آنر X30

افشاگری که تصاویری از آنر ایکس 30 را در فضای مجازی قرار داده در ادامه می‌گوید که محصول جدید آنر از صفحه‌نمایشی ۶.۷ اینچی استفاده می‌کند که پنل LCD دارد. در دل دستگاه، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ قرار گرفته است، اما متاسفانه با امکانات و مشخصات سخت‌افزاری دیگر گوشی جدید آنر اشاره‌ای نمی‌شود.

عکس گوشی Honor X30

در مورد ماژول دوربین اصلی نیز باید گفت که به نظر می‌رسد با توجه به ظاهر حسگرها، آنر ایکس ۳۰ دارای دوربین ماکرو و سنجش عمق خواهد بود که یک دوربین اصلی با لنز واید نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

انتظار می‌رود با فرا رسیدن زمان رونمایی آنر ایکس ۳۰ اطلاعات بیشتری از محصول جدید شرکت چینی ازجمله قیمت، مشخصات کامل سخت‌افزاری و زمان عرضه‌ی آن به بازار به دست آوریم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%a2%d9%86%d8%b1-x30-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af/
ads
ads