داغ ترین ها :
تصاویر جدیدی از نوکیا 9 و Nokia x7 منتشر گردید

تصاویر جدیدی از نوکیا 9 و Nokia x7 منتشر گردید

گوشی های نوکیا 9 و x7 محصولات بعدی نوکیا می باشد که در آینده ای نزدیک معرفی خواهند کرد. اما امروز عکس هایی از این دو گوشی منتشر گردید که اطلاعاتی راجب آن ها به می دهد. عکس های منتشر شده مربوط به قسمت جلویی قاب و پنل صفحه نمایش می باشد.

در رابطه با گوشی نوکیا 7x، همانطور که در عکس ها مشاهده می کنیم طراحی ناچ دیده نمی شود اما با توجه به سایز صفحه نمایش، به نظر می آید درصد بالایی از قاب توسط صفحه نمایش اشغال شده باشد. اما دیگر بخشی که جلب توجه می کند دوربین خواهد بود که به نظر می آید دوربین جلویی این گوشی دوگانه خواهد بود.

گوشی نوکیا X7

اما در رابطه با گوشی هوشمند نوکیا 9 نیز همین موضوع صدق می کند و اثری از صفحه نمایش مدل ناچ دیده نمی شود ولی همانطور که در عکس مشاهده می کنیم، قاب ها نفوذ بسیار ناچیزی به صفحه نمایش دارند. چندی پیش نیز عکس هایی از قسمت پشتی قاب گوشی هوشمند نوکیا 9 منتشر گردیده بود که حکایت از دوربین پنج گانه در قسمت پشتی این محصول داشت.

نوکیا 9

البته اطلاعات بیشتری از این گوشی ها در دست نمی باشد و باید صبر کرد و دید که واکنش HMD Global نسبت به انتشار این عکس ها چه خواهد بود و این کمپانی در چه تاریخی این دو گوشی را معرفی خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-9-%d9%88-x7-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%da%af%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%af/
ads
ads