داغ ترین ها :
تصاویر جدیدی منتسب به گوشی سونی اکسپریا XZ3 منتشر گردید

تصاویر جدیدی منتسب به گوشی سونی اکسپریا XZ3 منتشر گردید

بعضی از اتفاقات هستند که شاید یک یا چند بار در زندگی، انسان ها شانس دیدن آن را داشته باشند مانند ماه گرفتگی یا خورشید گرفتگی یا آتشفشانی شدن یک کوهستان. شاید بتوان درز کردن اطلاعات از گوشی های کمپانی سونی را هم ردیف این اتفاقات دانست.

اما امروز شاهد درز کردن تصاویری جدید از گوشی اکسپریا XZ3 بودیم که در درون قاب های مختلف قرار گرفته بودند. درز تصاویر در کنار اطلاعاتی که قبلا از این گوشی به بیرون راه پیدا کرده بود، نشان از ترک عادت سونی دارد. سونی در گذشته بدون آنکه اجازه دهد تصاویر یا اطلاعاتی از محصولاتش به بیرون درز پیدا کند، به یکباره گوشی های هوشمند خود را معرفی می کرد که نمونه های آن را به تازگی در XZ2 Premium و XA2 Plus دیدیم.

برای مشاهده آخرین گوشی های هوشمند موجود در فروشگاه تکنولایف، قیمت روز گوشی را بررسی کنید.

عکس ها و اطلاعات منتشر شده حکایت از صفحه نمایش 5.7 اینچی در کنار رزولوشن 2160×1080 دارد که با چند عملیات ریاضی ساده می توان دریافت که ابعاد صفحه نمایش 18:9 می باشد. اما با توجه به اطلاعاتی که پیشتر از این گوشی درز پیدا کرده بود می توان گفت که چیپست این محصول اسنپدراگون 845 می باشد و رم آن با قدرت پردازش اطلاعات 6 گیگابایتی، در اختیار کاربران خواهد بود. در کنار این قابلیت ها، حافظه داخلی 64 گیگابایتی خیال کاربران، در رابطه استفاده از برنامه ها با حجم بالا را راحت کرده است.

چندی پیش شایعاتی منتشر گردید که این گوشی از دوربین دوگانه بهره خواهد برد، در همین راستا هرچه که پیش می رویم این شایعه بیشتر رنگ حقیقت به خود گرفته و شاهد اخباری از برخی منابع دیگر بودیم که اعلام می کردند، سونی از دو سنسور 19 و 12 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و از یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره خواهد برد که اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، این گوشی کیفیت عکسبرداری مناسبی را برای کاربران رقم خواهد زد. استفاده از باتری 3240 میلی آمپری می تواند نگه داشت شارژ خوبی را برای گوشی ها به همراه داشته باشد. بعضی از منابع، خبر از دریافت پیش سفارش این گوشی در سایت ها را با قیمت 995 دلار می دهند و برخی دیگر خبر از عرضه 800 دلاری این گوشی در آمریکا را می دهند پس می توان این برداشت را کرد که بازه قیمتی که گوشی عرضه خواهد شد در همین رنج است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. عرفان عین علی

    منظور از کلمه منتسب، نسبت دادن است که با حرف س نوشته می شود. ممنون از دقت نظر شما دوست عزیز

  2. کیان

    معذرت فقط جهت اطلاع منتسب با ص میباشد منتصب

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b3%d8%a8-%d8%a8%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c/
ads
ads