داغ ترین ها :
تصاویر جدید هواوی واچ D را ببینید

تصاویر جدید هواوی واچ D را ببینید

در کنار انتشار تصاویر جدید هواوی واچ D ، اطلاعاتی وجود دارد که ساعت هوشمند هواوی از ویژگی تشخیص فشارخون برخوردار است. پس می‌توان انتظار داشت که تشخیص فشار خون با هواوی واچ D امکان‌پذیر خواهد بود.

 

جدیدترین بند و ساعت های هوشمند از برند Huawei در سایت تکنولایف موجود است: ساعت هوشمند هواوی

 

درصورتی‌که اخبار حوزه‌ی فناوری را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که هواوی برای برگزاری رویدادی مهم در ۲۳ دسامبر (۲ دی) آماده می‌شود. انتظار می‌رود در این رویداد شاهد رونمایی محصولاتی ازجمله هواوی P50 پاکت باشیم؛ گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش تاشدنی که از طراحی صدفی (شبیه به گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ) برخوردار است.

انتظار می‌رود که محصولات دیگری نیز معرفی شوند که شامل لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس پرو و ساعت هوشمند هواوی واچ D می‌شود. تاکنون اطلاعات جالبی نیز در مورد ساعت هوشمند جدید هواوی منتشر شده که شامل برخی از مشخصات سخت‌افزاری، ویژگی‌ها و تصاویر رندر شده می‌شود.

منبع خبری اشاره دارد که هواوی واچ D احتمالا با برچسب قیمتی معادل ۴۷۰ دلار روانه‌ی بازار چین خواهد شد؛ قیمتی که البته انتظار می‌رود در بازار جهانی بیشتر نیز باشد. اصولا محصولات عرضه شده در چین در مقایسه با قیمتشان در بازار کشورهای دیگر به مراتب کمتر هستند.

یکی از ویژگی‌هایی که ساعت هوشمند هواوی خواهد داشت، امکان سنجش فشارخون است؛ ویژگی که هواوی انتظار دارد با استقبال گسترده‌ی کاربران مواجه شده و باعث فروش گسترده‌ی هواوی واچ D شود. چنین ویژگی به لطف طراحی خاص بندهای ساعت هوشمند جدید هواوی صورت می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید هواوی واچ D را مشاهده کنید:

درواقع دو بند به دور دست کاربر می‌پیچد که شامل حسگرهای مختلف هستند. این حسگرها نیز با لمس مچ دست کاربر می‌توانند داده‌های مختلف ازجمله نبض کاربر یا میزان فشارخون را به دست آورند. واچ D دارای ۳۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد بود و از طریق بلوتوث می‌تواند به ایرفون یا گوشی هوشمند متصل شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-d/
ads
ads