داغ ترین ها :
تصاویر جدید از طراحی متفاوت گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ خبر می‌دهند

تصاویر جدید از طراحی متفاوت گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ خبر می‌دهند

افشاگری که تصاویری از گلکسی تب اس 8 سامسونگ منتشر کرده بود، این بار به سراغ مدل بالارده‌ی سری رفته تا ما را با طراحی ظاهری گلکسی تب اس 8 اولترا آشنا کند. تبلت های سامسونگ را می توانید با قیمت مناسب از سایت تکنولایف تهیه کنید.

انتظار می‌رود سال اینده‌ی میلادی، سامسونگ تبلت‌های پرچم‌دار سری گلکسی تب اس 8 را در کنار سری گوشی هوشمند گلکسی اس 22 معرفی کند. آنچه تاکنون می‌دانیم عرضه‌ی سری گلکسی تب اس 8 در سه مدل است که شامل مدل استاندارد، تب اس 8 پلاس و تب اس 8 اولترا می‌شود.

چندی پیش، افشاگری با حساب کاربری Onleaks در توییتر تصاویری از مدل استاندارد سری گلکسی تب اس 8 منتشر کرد که ما را با طراحی تبلت جدید سامسونگ آشنا می‌ساخت. حال، گویا نوبت به مدل بالارده‌ی سری رسیده است تا تصاویری رندر شده از آن در فضای مجازی قرار بگیرد.

باید گفت که مدل اولترا نیز شباهت بسیاری به گلکسی تب اس 8 دارد. در پنل پشتی، نوارهای آنتن، نوار مغناطیسی شارژ قلم استایلوس، لوگوی سامسونگ و ماژول دوربین دوگانه به چشم می‌خورند. در لبه‌ی سمت راست نیز دکمه‌ی پاور و راکر ولوم صدا قرار گرفته  است.

در لبه‌ی پایینی دستگاه نیز درگاه USB-C و دو حفره‌ی مخصوص بلندگو مشاهده می‌شوند. سامسونگ در لبه‌ی بالایی دستگاه نیز دو حفره برای بلندگوها در نظر گرفته تا کاربر از تجربه‌ی صدای فراگیر (Surround) لذت ببرد. با این حال، خبری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیست و کاربران نمی‌توانند از هدفون‌های قدیمی خود استفاده کنند.

در لبه‌ی بالایی صفحه‌نمایش، ناچ یا بریدگی در نظر گرفته شده تا دوربین سلفی را در خود جای دهد. میزان حاشیه‌ی موجود در دور تا دور صفحه‌نمایش نیز بسیار کم است و می‌توان گفت که چنین طراحی تاثیر مستقیمی در بهبود تجربه‌ی کاربران با تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا دارد. درواقع می‌توان گفت که طراحی ظاهری سری تب اس 8 از ویژگی‌های مثبت آن‌ها محسوب می‌شود.

از نظر مشخصات ظاهری گفته شده که تبلت جدید سامسونگ از سایز ۳۲۵.۸ در ۲۰۷.۹ میلی‌متر به ضخامت ۵.۴ میلی‌متر برخوردار است و صفحه‌نمایشی ۱۴.۶ اینچی دارد. سامسونگ برای صفحه‌نمایش از پنل OLED با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ پیکسل استفاده کرده و نرخ نوسازی آن نیز به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

سامسونگ برای تبلت بالارده‌ی خود از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده کرده که آن را در دو مدل حافظه به بازار عرضه خواهد کرد. مدل اول تبلت اس 8 اولترا دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و مدل دوم نیز دارای ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است.

در پنل پشتی، سامسونگ از ماژول دوربینی دوگانه استفاده کرده که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگری می‌شود که احتمالا لنز اولتراواید دارد. در پنل جلو نیز انتظار می‌رفت که دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی استفاده شود؛ اما سامسونگ تنها از یک دوربین با رزولوشن نامشخص در گلکسی تب اس 8 اولترا استفاده خواهد کرد.

از دیگر مشخصاتی که انتظار می‌رود گلکسی تب اس 8 اولترا داشته باشد، باتری با ظرفیت ۱۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با فناوری شارژ ۴۵ وات است. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان معرفی سری گلکسی تب اس 8 اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a8-%d8%a7%d8%b3-8-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7/
ads
ads