داغ ترین ها :
تصاویر جدید A53 5G را مشاهده کنید

تصاویر جدید A53 5G را مشاهده کنید

انتظار می‌رود به‌زودی جانشینی برای گوشی A52 5G معرفی شود؛ محصولی میان‌رده که سامسونگ نیز به فروش بالای آن امید بسیاری بسته است. در گزارش‌های جدیدی که منتشر شده، عکس هایی از گوشی A53 5G در فضای مجازی قرار گرفته که ما را با طراحی ظاهری جدیدترین محصول شرکت کره‌ای آشنا می‌سازد.

 

لیست گوشی های سامسونگ را در فروشگاه تکنولایف ببنید: قیمت گوشی سامسونگ

 

با نگاهی به طراحی ظاهری گوشی A53 5G می‌توان گفت که تفاوت بسیاری میان طراحی ظاهری آن با مدل پیشین وجود ندارد. میزان انحنای لبه‌های گوشی تا حدودی کمتر شده  است؛ اما همچنان نمی‌توان آن را صاف و مسطح دانست.

میزان برآمدگی ماژول دوربین نیز کاهش یافته و لبه‌های آن از انحنای خفیفی  برخوردار شده است. چنین اقدامی می‌تواند به برخورداری گوشی از ارگونومی مناسب‌تر کمک می‌کند. آنچه در گزارش آمده، میزان ضخامت گوشی بدون در نظر گرفتن برآمدگی دوربین به ۸.۱۴ میلی‌متر می‌رسد و با احتساب برآمدگی نیز با ضخامت ۹.۷۳ میلی‌متری مواجه می‌شویم.

چنین اتفاقی در حالی رخ می‌دهد که گوشی A52 5G از ضخامت ۸.۴ میلی‌متری برخوردار است. تغییر جالب دیگری نیز در طراحی گوشی A53 5G وجود دارد. تلفن هوشمند جدید سامسونگ دیگر جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نخواهد داشت.

آنچه از گزارش‌ها برداشت می‌شود تشابه بسیار امکانات دو مدل گلکسی A53 5G و A52 5G است. درواقع انتظار می‌رود که مدل جدید نیز از صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و همچنین دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار باشد.

هنوز مشخص نیست که محصول جدید سامسونگ در چه زمانی معرفی و عرضه می‌شود؛ اما می‌دانیم که از رنگ‌بندی‌هایی مانند مشکی، آبی روشن، سفید و نارنجی برخوردار باشد. در هر صورت شایعاتی وجود دارد که در سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ باید منتظر معرفی گلکسی A53 5G باشیم.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. محمد قاسمی

    سیپیو اسنپدراگون‌سری‌۸۰۰ بذاره میخرمش

    1. میلاد شیری

      پاسخ به محمد قاسمی

      سلام وقت بخیر سری ۸۰۰ برای گوشی های پرچمدار استفاده میشه برای میان رده ها بیشتر از سری ۷۰۰ استفاده میشن
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-a53-5g/
ads
ads