داغ ترین ها :
تصاویر تبلیغاتی از ساعت هوشمند پیکسل گوگل فاش شد

تصاویر تبلیغاتی از ساعت هوشمند پیکسل گوگل فاش شد

تصاویر فاش شده از ساعت هوشمند پیکسل به ویژگی‌های جدید این ساعت هوشمند اشاره می‌کنند. ساعت هوشمندی که به نظر می‌رسد با سیستم‌عامل WearOS راهی بازار می‌شود. در حالی که هنوز نمی‌دانیم این محصول کی معرفی می‌شود، شایعات می‌گویند که ساعت هوشمند پیکسل گوگل در اوایل سال ۲۰۲۲ راهی بازار خواهد شد. در ادامه با جزییات بیشتری از این ساعت هوشمند همراه باشید.

 

لیست قیمت انواع اسمارت واچ همراه با آفرهای تخفیف روزانه: ساعت هوشمند

 

پس از اینکه نسخه‌ی سوم WearOS برای پوشیدنی‌های هوشمند معرفی شد، شایعاتی در فضای مجازی قرار گرفت که گوگل می‌خواهد ساعت هوشمندی مبتنی بر سیستم‌عامل جدید خود معرفی و سپس به بازار عرضه کند. چندی پیش سامسونگ و گوگل در رویداد I/O اعلام کردند که طی همکاری مشترک نسخه‌ی سوم سیستم‌عامل WearOS را توسعه داده‌اند.

مدتی بعد سامسونگ جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود تحت سری گلکسی واچ 4 را معرفی کرد که به جای سیستم‌عامل تایزن از سیستم‌عامل جدید گوگل استفاده می‌کردند. حال، به نظرمی‌رسد نوبت به گوگل رسیده تا ساعت هوشمند خود را معرفی کند.

در گزارش‌ها ذکر شده که ساعت هوشمند گوگل قرار بود همزمان با پیکسل 6 معرفی شود. با این حال، کمبود تراشه سبب شد که گوگل مجبور به موکول کردن زمان معرفی ساعت هوشمند به آینده‌ای نامشخص کند. بعدها مشخص شد که ساعت هوشمند گوگل در اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی و عرضه خواهد شد.

 

پیش از انتخاب ساعت هوشمند حتما مطلب زیر را بخوانید:
راهنمای خرید ساعت هوشمند

 

حال گزارش‌هایی منتشر شده که اشاره به طراحی و نام احتمالی محصول جدید گوگل دارند. گویا ساعت هوشمند گوگل با نام پیکسل واچ به بازار عرضه خواهد شد و از صفحه‌نمایشی با طراحی دایره‌ای شکل استفاده می‌کند که تقریبا حاشیه‌ای در اطراف صفحه‌نمایش وجود ندارد.

در لبه‌ی سمت راست ساعت هوشمند نیز تاجی قرار دارد تا کاربر بتواند با استفاده از آن در محیط رابط کاربری پیکسل واچ اقدام به ناوبری کرده و فرمان دلخواه خود را صادر کند. آنچه از تصاویر منتشر شده مشخص می‌شود گوگل برای ساعت هوشمند جدید خود از ویژگی متریال یو نیز استفاده کرده تا کاربر بتواند واچ فیس و باقی بخش‌های رابط کاربری را شخصی‌سازی کند.

از ویژگی‌هایی که در تصاویر مشاهده می‌شود، نظارت بر میزان سلامت و فعالیت‌های روزانه‌ی کاربر است؛ ویژگی‌هایی که در اکثر ساعت‌های هوشمند می‌توان یافت. در این بین باید گفت که منبع خبری به در دست ساخت بودن پیکسل فولد نیز اشاره داشته است؛ گوشی هوشمند گوگل که از صفحه‌نمایش تاشدنی استفاده می‌کند و درواقع طراحی مشابه با گلکسی زد فولد ۳ دارد.

ساعت پیکسل واچ

تصاویر فاش شده از ساعت هوشمند پیکسل

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84/
ads
ads