داغ ترین ها :
خودنمایی گوشی S22 اولترا سامسونگ در تصاویر فاش شده

خودنمایی گوشی S22 اولترا سامسونگ در تصاویر فاش شده

اخیرا تصاویری از پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ منتشر شده که ما را با طراحی ظاهری گوشی S22 اولترا سامسونگ آشنا می‌سازد. تصاویر فاش شده S22 اولترا مدل نهایی این گوشی را نشان می‌دهند.

 

برای مشاهده قیمت گوشی های سامسونگ به سایت فروشگاه تخصصی تکنولایف مراجعه کنید.

 

در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ هستیم؛ سالی که اتفاقا بسیاری در حوزه‌ی فناوری رقم خورد. با این حال، انتظار می‌رود سال ۲۰۲۲ نیز تب و تاب معرفی محصولات و فناوری‌های جدید ادامه داشته باشد. اتفاق بزرگی نیز که ابتدای سال ۲۰۲۲ رقم خواهد خورد، معرفی سری پرچم‌دار گلکسی اس 22 سامسونگ است.

در میان مدل‌های سری جدید گلکسی اس 22، مدلی وجود دارد که از مشخصات سخت‌افزاری به مراتب بهتری نسبت به دو مدل دیگر برخوردار است و به نوعی برخی از ویژگی‌های سری گلکسی نوت را به ارث می‌برد. این مدل که گوشی S22 Ultra نام دارد همراه با امکاناتی ازجمله قلم استایلوس به بازار عرضه خواهد شد.

در گزارش‌های جدید، تصاویری نیز از گوشی اس 22 اولترا منتشر شده که به لطف آن‌ها می‌توانیم با طراحی ظاهری پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ آشناتر شویم. در تصاویر می‌توان مشاهده کرد که محصول جدید سامسونگ از لبه‌های خمیده برخوردار است که به زیبایی طراحی ظاهری آن افزوده‌اند.

در بالای صفحه‌نمایش حفره‌ای تعبیه شده تا دوربین سلفی را خود جای دهد. در پنل پشتی نیز طراحی با رنگ مات دیده می‌شود که هر یک از حسگرهای دوربین با طراحی قطره‌ای روی پنل پشتی قرار می‌گیرند. در این طراحی، خبری از ماژول یکپارچه نیست و حسگرهای دوربین، هر یک جایگاه خود را دارند.

در تصاویر می‌توان قلم استایلوس را نیز مشاهده کرد که جایگاه خاص خود را دارد و کاربر می‌تواند از آن برای کار با گوشی اس 22 اولترا استفاده کند. از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس 22 اولترا می‌توان به ماژول چهارگانه‌ی دوربین اشاره کرد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو و دوربین تله‌فوتوی دیگر با وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسلی.

نظر شما کاربران تکنولایف در مورد طراحی ظاهری گوشی اس 22 اولترا چیست؟ آیا توانسته نظرتان را نسبت به خرید چنین محصولی جلب کند؟ اگر امکان آن وجود داشت که تغییری در طراحی پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ ایجاد کنید، آن تغییر چه می‌توانست باشد؟

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:
مشخصات گلکسی تب A8 سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفت

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af%d9%87-s22-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7/
ads
ads