داغ ترین ها :
تصاویر موتورولا E32 ظاهر این گوشی را فاش کردند

تصاویر موتورولا E32 ظاهر این گوشی را فاش کردند

در طول هفته‌های گذشته خبر ها و اطلاعاتی منتشر شدند که نشان می‌دادند شرکت موتورولا برای معرفی گوشی‌های جدید آماده می‌کند. امروز تصاویر موتورولا E32 لو رفته که ما را با ظاهر این محصول پیش از معرفی رسمی آشنا می‌کنند.

 

لیست گوشی های موتورولا را در سایت فروشگاه اینترنتی تکنولایف ببنید: گوشی موتورولا

 

گوشی موتورولا E32 در طول هفته‌های گذشته تمام مجوزهای لازم را از سازمان‌های کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا و اتحادیه اقتصادی اروپا و Wi-Fi Alliance و National Broadcasting and Telecommunications Commission دریافت کرده است. حالا امروز تصاویر موتورولا E32 این گوشی را با کیفیتی بالا نشان می‌دهند. در جلوی این گوشی صفحه نمایشی ۶.۶ اینچی کاملا مسطح را مشاهده می‌کنید که روی آن یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. صفحه نمایش حاشیه‌های باریکی دارد که البته فقط لبه پایینی حاشیه بیشتری در مقایسه با سایر قسمت‌ها دارد. برای این گوشی از سه دوربین پشت استفاده شده که فلش LED هم در کنار آن‌ها دیده می‌شود. روی لبه پایینی این گوشی پورت USB C، اسپیکر، میکروفن و جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا را مشاهده می‌کنید.

عکس موتورولا E32

این گوشی یک میکروفن دوم برای حذف صدای مزاحم دارد که روی لبه بالا قرار گرفته است. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هم روی لبه سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. متاسفانه تصاویر موتورولا E32 اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. با این حال یکسری شایعات می‌گویند که این گوشی به تراشه مدیاتک هلیو G85 مجهز شد و احتمالا در مدل‌هایی با ۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شود. این موضوع را در نظر داشته باشید که این اطلاعات تایید نشده‌اند و باید منتظر خبرهای رسمی بمانیم.

 

 

عکس گوشی موتورولا E32

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. امیر

    گوشی فوق العادهی هست ضد آبه پا به پای میان رده ها میاد کیفیتش عالیه طراحیش بی نظیره صفحش پاندا گلس خیلی محکم هس دوربینش عالیه موتورولا گوشی هاش حرف نداره

  2. ali

    گوشی فوق العادهی هس کیفیتش عالیه

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-e32/
ads
ads