داغ ترین ها :
تصاویر وان پلاس 10 پرو به طراحی عجیب ماژول دوربین اشاره دارند

تصاویر وان پلاس 10 پرو به طراحی عجیب ماژول دوربین اشاره دارند

تصاویری از وان پلاس 10 پرو در فضای مجازی قرار گرفته که ما را با طراحی پنل پشتی پرچم‌دار جدید وان پلاس آشنا می‌سازد.

 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی وان پلاس به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

برای مدتی است که اخباری از پرچم‌داران جدید وان پلاس به گوش می‌رسد؛ پرچم‌دارانی که احتمالا در دو مدل به بازار عرضه می‌شوند و با توجه به قیمتی نیز که دارند محصولات شرکت‌های رقیب وان پلاس را به چالش خواهند کشید.

در این بین، افشاگری با حساب توییتری Onleaks تصاویری را منتشر کرده که طراحی پنل پشتی وان پلاس 10 پرو را در اختیارمان قرار می‌دهد. در تصاویر منتشر شده، آنچه نظرمان را به خود جلب کرده، طراحی ماژول دوربین اصلی است که از ابعاد نسبتا بزرگی استفاده می‌کند. برآمدگی ماژول نیز نسبت به بدنه کاملا در تصویر مشخص است.

طراحی پنل پشتی وان پلاس 10 پرو

در متن گزارش آمده که تصاویر رندر شده مبتنی بر نمونه‌ای واقعی از وان پلاس 10 پرو هستند و درواقع امکان دارد تصاویر منتشر شده متعلق به طراحی نهایی پرچم‌دار جدید وان پلاس باشند. با این حال، هر اتفاقی در دنیای فناوری ممکن است رخ دهد و در حقیقت سران برند محبوب چینی، طراحی پرچم‌دار جدید را نپسندیده و طراحی مدل پرو را تغییر دهند.

ماژول دوربین اصلی شامل چهار جایگاه می‌شود که سه جایگاه به دوربین‌ها تعلق گرفته و در جایگاه چهارم نیز فلش LED قرار خواهد گرفت تا کاربر با استفاده از آن بتواند در محیط‌های تاریک، تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت کند. آنچه از تصاویر مشخص است، ماژول دوربین سه‌گانه فاقد دوربینی با لنز پریسکوپ خواهد بود.

انتظار می‌رود وان پلاس 10 پرو در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ معرفی و سپس راهی بازار جهانی شود. البته انتظار می‌رود از نظر حافظه‌های رم و ذخیره‌سازی، حداقل دو گزینه در اختیار کاربران قرار گیرد. گزینه‌ی اول دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد بود و گزینه‌ی دوم نیز از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

 

آخرین اخبار از محصولات وان پلاس:
گوشی وان پلاس 9RT با قیمت زیر ۶۰۰ دلار معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-10-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads