داغ ترین ها :
عکس گوشی پوکو M4 Pro را ببینید؛ مدل ریبرند شده ردمی نوت 11 5G

عکس گوشی پوکو M4 Pro را ببینید؛ مدل ریبرند شده ردمی نوت 11 5G

انتظار داریم که گوشی Poco M4 Pro 5G هفته آینده معرفی شود. در حالی که چند روز بیشتر به معرفی این گوشی نمانده، امروز اولین تصاویر پوکو M4 Pro نسخه 5G به بیرون درز کرد. همان‌طور که از تصاویر پوکو M4 Pro بر می‌اید، این گوشی مدل ریبرند شده ردمی نوت 11 به‌شمار می‌رود که همین هفته گذشته در کشور چین معرفی شده بود.

 

برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

تصاویر پوکو M4 Pro نسخه 5G به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی مجهز شده که دوربین سلفی آن به صورت حفره‌ای طراحی شده است. از ویژگی‌های صفحه نمایش گوشی Poco M4 Pro 5G می‌توانیم به نرخ نوسازی صفحه نمایش آن اشاره کنیم که به ۹۰ هرتز می‌رسد. دقیقا همین میزان نرخ نوسازی صفحه نمایش را روی ردمی نوت ۱۱ دیده بودیم. در پشت این گوشی ماژول دوربین بزرگی را مشاهده می‌کنید که بخش زیادی از قاب پشتی را شامل شده است. روی ماژول دوربین نام تجاری Poco هم دیده می‌شود.

poco m4 pro

ترکیب دوربین‌های پشتی این گوشی دقیقا همان‌هایی هستند که روی گوشی ردمی نوت ۱۱ هم دیده شده بود. دوربین اصلی گوشی Poco M4 Pro 5G از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی هم دیده می‌شود.

گوشی پوکو M4 Pro نسخه 5G به تراشه دایمنسیتی 810 5G مجهز شده و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که باتری این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع ۳۳ وات بهره می‌برد.

گوشی پوکو M4 pro

از دیگر ویژگی‌های پوکو M4 Pro 5G می‌توانیم به سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 اشاره کنیم. در حالی که چیزی به معرفی رسمی این گوشی باقی نمانده، چیزی نیست که درباره این گوشی ندانیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-m4-pro/
ads
ads