داغ ترین ها :
با طراحی گوشی A33 5G سامسونگ آشنا شوید

با طراحی گوشی A33 5G سامسونگ آشنا شوید

هفته‌ی گذشته اطلاعاتی منتشر شد که گوشی A33 5G در چهار رنگ‌بندی مختلف به بازار عرضه خواهد شد و حال اطلاعاتی منتشر شده که فرصتی را برای آشنایی با طراحی ظاهری محصول جدید سامسونگ در اختیارمان قرار می‌دهند. از نظر ظاهری باید گفت که گلکسی A33 5G شباهت بسیاری به مدل نسل پیشین یعنی گلکسی A32 4G دارد. محصول جدید برند کره‌ای از صفحه‌نمایشی با پنل Super AMOLED استفاده می‌کند که از طراحی خاص سامسونگ به نام Infinity-U برخوردار است. تصاویر گوشی A33 5G اطلاعات خوبی در اختیار ما قرار می‌دهند.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در پنل پشتی گوشی A33 5G ماژول چهارگانه‌ی دوربین به چشم می‌خورد. در پنل جلو نیز صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی قرار گرفته که از وضوح تصویر FHD+ استفاده می‌کند. در نگاه کلی باید گفت که انتظار می‌رود سامسونگ در محصول جدید سری گلکسی A از دوربین‌های توانمندتری استفاده کرده تا کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری با گوشی A33 5G را افزایش دهد.

در لبه‌ی سمت راست می‌توان دکمه‌ی پاور و دکمه‌های کاهش و افزایش صدای خروجی را مشاهده کرد. در لبه‌ی پایینی نیز درگاه USB-C قرار گرفته که میکروفون و بلندگو نیز آن را همراهی می‌کنند. البته به نظر می‌رسد که خبری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نباشد و کاربران برای اتصال هدفون‌های خود باید از کابل مبدل استفاده کنند.

میزان ضخامت گلکسی A33 مدل 5G به ۸.۱ میلی‌متر می‌رسد که اگر برآمدگی ماژول دوربین اصلی را نیز محاسبه کنیم به رقم ۹.۷ میلی‌متر می‌رسیم. انتظار می‌رود محصول جدید سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی و سپس به بازار عرضه شود. در این بین گفته شده که نسخه‌ی 4G در کار نیست و گلکسی A33 تنها با مودم 5G به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-a33-5g/
ads
ads