داغ ترین ها :
گوگل روی میان‌رده‌ای به نام پیکسل 6a کار می‌کند

گوگل روی میان‌رده‌ای به نام پیکسل 6a کار می‌کند

به نظر می‌رسد گوگل همچنان به دنبال معرفی مدل‌های جدید از سری A است؛ گوشی‌های هوشمندی که انتظار می‌رود از این پس مدل‌های میان‌رده‌ی سری پیکسل شناخته شوند و این سیاست جدید نیز با معرفی گوشی پیکسل 6a در پیش گرفته شود.

اگر از علاقه‌مندان به حوزه‌ی فناوری باشید و آخرین اخبار این حوزه را دنبال می‌کنید، حتما اطلاع دارید که چندی پیش شرکت گوگل، پرچم‌داران جدیدی را تحت سری پیکسل 6 معرفی کرد. سری پیکسل 6 دارای دو مدل می‌شوند که عبارت هستند از مدل استاندارد و پیکسل 6 پرو.

هر دو مدل سری پیکسل 6 از امکانات گسترده‌ای برخوردار شده‌اند تا سازنده‌ی سیستم‌عامل اندروید بتواند بار دیگر وارد بازار محصولات پرچم‌دار شده و با شرکت‌هایی مانند سامسونگ و شیائومی در بازار محصولات بالارده به رقابت بپردازد.

 

قبل از انتخاب و خرید گوشی حتما از محصولات فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف دیدن کنید.

 

گوشی پیکسل 6a میانرده گوگل

در این بین، گوگل بازار محصولات میان‌رده را نیز در نظر گرفته و می‌خواهد گوشی هوشمندی به نام پیکسل 6a را برای علاقه‌مندان معرفی و سپس عرضه کند. جالب است بدانید تصاویری رندر شده نیز از پیکسل 6a در سطح فضای مجازی قرار گرفته تا فرصتی برای آشنایی بیشتر با محصول جدید شرکت گوگل داشته باشیم.

محصول جدید گوگل از طراحی درست شبیه به سری پیکسل 6 بهره می‌برد. در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی تعبیه شده و در پنل پشتی نیز می‌توان به ماژول دوربین اصلی برخورد کرد که متشکل می‌شود از دو دوربین.

pixel 6a

جالب است بدانید که صفحه‌نمایش گوشی جدید گوگل نیز از ابعاد ۶.۲ اینچی برخوردار است و پنل OLED را یدک خواهد کشید. عضو جدید سری پیکسل 6 از ابعاد ۱۵۲.۲ در ۷۱.۸ میلی‌متر برخوردار است و ضخامت آن نیز تنها به ۸.۷ میلی‌متر می‌رسد.

در مقایسه با پیکسل 6 باید گفت که گوشی 6a بسیار کوچک‌تر خواهد بود و می‌توان آن را گوشی کامپکت نامید. از اطلاعاتی که در مورد این تلفن هوشمند در اختیار داریم، می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ایزوسل GN1 اشاره کرد.

پیکسل 6a در دو ظرفیت حافظه‌ی رم به بازار عرضه خواهد شد که شامل گزینه‌های ۶ و ۸ گیگابایتی می‌شود. برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز گوگل گزینه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. با این حال به نظر می‌رسد که پیکسل جدید دارای درگاهی برای افزایش میزان ظرفیت حافظه باشد.

میانرده جدید گوگل پیکسل 6a

در مورد تراشه‌ی مورد استفاده در عضو جدید خانواده‌ی پیکسل 6 باید گفت که امکان دارد یکی از دو تراشه‌ی تنسور یا اسنپدراگون 778G استفاده شود. در حالی که تنسور توسط مهندسان گوگل طراحی شده است، اما دور از ذهن خواهد بود که آن را در گوشی 6a مشاهده کنیم‌؛ زیرا شایعاتی وجود دارد که گوگل از نظر تولید تراشه به مشکل خورده و احتمال دارد برای تامین تراشه به سراغ کوالکام برود.

آنچه در بررسی تصاویر منتشر شده به چشم می‌خورد، عدم برخورداری آن از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است؛ اتفاقی که سبب می‌شود پیکسل 6a اولین گوشی هوشمند از سری پیکسل باشد که از چنین درگاهی برخوردار نخواهد بود. انتظار می‌رود که محصول جدید گوگل همراه با اندروید ۱۲ روانه‌ی بازار شود و همچنین حداقل از سه سال پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار باشد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-6a/
ads
ads