داغ ترین ها :
تصویر ایسوس راگ فون 6 در فضای مجازی قرار گرفت

تصویر ایسوس راگ فون 6 در فضای مجازی قرار گرفت

تصویری رندر شده از گوشی‌های گیمینگ نسل بعدی ایسوس یعنی سری راگ فون 6 منتشر شده که طراحی ظاهری آن‌ها را مشخص می‌سازد. تصویر ایسوس راگ فون 6 را در بالا مشاهده می‌کنید.

 

برای خرید گوشی گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در صورتی که علاقه‌مند به گوشی‌های هوشمند گیمینگ باشید، حتما نام محصولات ایسوس یعنی سری راگ فون را شنیده‌اید. در ماه مارس ۲۰۲۱ بود که آخرین مدل از این سری یعنی راگ فون ۵، ۵ پرو و ۵ آلتیمیت معرفی شدند. پس از چند ماه نیز ایسوس مدل‌های ارتقا یافته‌ای را در دو مدل و تحت سری راگ فون 5S معرفی کرد که شامل مدل استاندارد و پرو می‌شدند.

حال به نظر می‌رسد برند محبوب در حال تدارک شرایط برای معرفی سری جدید راگ فون است؛ سری‌ای که گویا تنها شامل دو مدل خواهد شد و تحت نام‌های ایسوس راگ فون 6 و راگ فون 6 پرو به بازار خواهند آمد. از نظر طراحی می‌توان گفت که شباهت بسیاری میان سری راگ فون ۶ و راگ فون ۵ وجود دارد و تفاوت‌ها را می‌توان در طراحی ماژول دوربین، صفحه‌نمایش ثانویه و طراحی پنل پشتی خلاصه کرد. گویا هر دو مدل سری از دوربینی با ماژول سه‌گانه برخوردار هستند که از چینی افقی استفاده می‌کنند.

در مقایسه با سری راگ فون ۵ به نظر می‌رسد ابعاد صفحه‌نمایش ثانویه راگ‌فون ۶ بزرگ‌تر است. این صفحه‌نمایش به‌صورت عمودی طراحی شده و طراحی گرافیکی پنل پشتی نیز تغییرات بسیاری دیده که می‌توانید در تصویر رندر شده مشاهده کنید.

متاسفانه به غیر از تصویر منتشر شده، اطلاعات دیگری از سری راگ فون ۶ ایسوس در اختیار نداریم، اما انتظار می‌رود به‌زودی و همراه با نزدیک شدن به زمان رونمایی سری جدید گوشی‌های هوشمند گیمینگ ایسوس، اطلاعات بیشتری از آن‌ها دریافت کنیم. در هر صورت انتظار می‌رود سری جدید از مشخصات سخت‌افزاری به مراتب بهتری از سری پیشین برخوردار باشند. به همین علت بد نیست که نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری سری راگ فون ۵ داشته باشیم.

سری ایسوس راگ فون ۵ از صفحه‌نمایشی ۶.۷۸ اینچی برخوردار شده‌اند که از پنل Super AMOLED برخوردار است. این صفحه‌نمایش امکاناتی مانند وضوح تصویر +FHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی را به کاربر ارائه می‌دهد و از ویژگی‌هایی مانند ادغام شدن با حسگر اسکنر اثر انگشت بهره می‌برد.

در پنل پشتی هر سه مدل سری ایسوس راگ فون ۵ می‌توان ماژول دوربین سه‌گانه‌ای را یافت که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دیگری با وضوح تصویر ۵ مگاپیکسلی. در پنل جلو نیز تنها یک دوربین سلفی در بالای صفحه‌نمایش قرار دارد.

ایسوس مدل‌های سری راگ فون ۵ را همراه با تراشه‌ی توانمند اسنپدراگون ۸۸۸ روانه‌ی بازار کرد. دو مدل راگ فون ۵ و ۵ پرو را می‌توان تا سقف ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خریداری کرد؛ اما مدل راگ فون ۵ آلتیمیت دارای گزینه‌ی دیگری است که ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

برند محبوب برای محصولات سری راگ فون ۵ از باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده کرده که متشکل از دو سلول ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌شود. امکان شارژ این باتری نیز با فناوری شارژ سریع ۳۰ وات وجود دارد. انتظار می‌رود سری ایسوس راگ فون ۶ دارای مشخصات سخت‌افزاری به‌روزتری باشند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3-%d8%b1%d8%a7%da%af-%d9%81%d9%88%d9%86-6/
ads
ads