داغ ترین ها :
واتساپ رابط کاربری جدیدی برای ویژگی تصویر در تصویر معرفی کرد

واتساپ رابط کاربری جدیدی برای ویژگی تصویر در تصویر معرفی کرد

واتساپ این روزها حسابی مشغول به کار است و دائما بروزرسانی‌های جدیدی به پیام‌رسان خود اضافه می‌کند. با توجه به رسوایی اخیر فیسبوک و قطع سرورهای این شرکت، این تکاپوی واتساپ اصلا بی‌دلیل نیست. زیرا اگر این پیام‌رسان کمی در کسب رضایت کاربرانش تاخیر کند، میدان نبرد را به پیام‌رسان تلگرام واگذار خواهد کرد. اخیرا یک بروزرسانی جدید واتساپ به صورت آزمایشی از طریق گوگل پلی ارائه شده که نسخه برنامه را به ۲.۲۱.۲۲.۳ تغییر می‌دهد. سایت WaBetaInfo این بروزرسانی را تحلیل کرده و جزییات جدید آن را منتشر کرده است. بد نیست نگاهی به تغییرات این نسخه داشته باشیم.

 

برای مشاهده لیست گوشی موبایل و آفرهای تخفیف ویژه روزانه، قیمت گوشی را از سایت تکنولایف دنبال کنید.

 

تصویر در تصویر واتساپ

تغییر اصلی در این نسخه مربوط به ویژگی پخش تصویر در تصویر فیلم است. رابط کاربری جدید پخش تصویر در تصویر فیلم به شما امکان می‌دهد، پیوندهای ویدیویی را که از طریق برنامه با شما به اشتراک گذاشته شده، در همان صفحه چت مشاهده کنید. این تغییر کاملا جنبه زیبایی دارد. نسخه قدیمی، دارای کنترل‌های پخش و مکث، اشتراک‌گذاری و نمایش تمام صفحه در پنجره ویدئو بود. در حالی که رابط کاربری طراحی شده جدید، یک نوار کنترل در دسترس کابران قرار داده است.

این تغییرات کاملا جنبه کاربردی دارد و شکل ظاهری زیبا‌تر و منظم‌تری به ویژگی پخش تصویر در تصویر فیلم می‌دهد. اکنون همه کنترل‌های پخش تصویر در تصویر فیلم‌ها در یک نوار خاکستری در زیر خود فیلم قرار داده شده. البته هیچ تغییری در عملکرد ایجاد نشده است. با این حال، احتمالا وجود این نوار کنترل تجربه کاربری را بهبود خواهد بخشید.

محدودیت‌های قبلی تصویر در تصویر واتس اپ، هنوز در نسخه جدید پابرجا است. کاربران فقط می‌توانند از پیوندهای YouTube ، Instagram و Facebook و همچنین ShareChat و Streamable استفاده کنند. این ویژگی با تماس‌های ویدئویی نیز کار می‌کند.

پخش فیلم تصویر در تصویر بازطراحی شده فقط در نسخه بتا برنامه موجود است، اما احتمالا در آینده نزدیک به نسخه پایدار راه پیدا می‌کند.

 

محبوب‌ترین مطالب مرتبط با واتساپ:

خواندن پیام های حذف شده واتساپ 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/
ads
ads