داغ ترین ها :
تصویر قالب آیفون 14 ما را با ظاهر و برآمدگی دوربین پشت آشنا می‌کند

تصویر قالب آیفون 14 ما را با ظاهر و برآمدگی دوربین پشت آشنا می‌کند

در طول هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره آیفون ۱۴ به گوش رسید و حالا اطلاعات فاش شده جدید شامل تصویر قالب آیفون ۱۴ می‌شود که با ما را با ظاهر این گوشی و مخصوصا میزان برآمدگی‌های دوربین پشت آشنا می‌کند.

 

برای خرید جدیدترین گوشی های اپل با قیمت فوق العاده روی لینک بزنید: گوشی آیفون

 

بر اساس گزارش منتشر شده از سایت Mac Rumors جدیدترین اطلاعات منتشر شده درباره آیفون ۱۴ شامل تصویر قالب آیفون ۱۴ می‌شود. این تصویر ما را با اندازه ماژول دوربین هر چهار مدل آیفون آشنا می‌کند. این تصویر در سایت چینی Weibo منتشر شده بود. قالب‌های آیفون معمولا برای شرکت‌های ترد پارتی ارسال می‌شوند تا آن‌ها بتوانند قاب‌های محافظ برای این گوشی‌ها تولید کنند.

تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که در سری آیفون ۱۴ خبری از آیفون ۱۴ مینی نیست. البته شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که اپل قصد ندارد دیگر مدل مینی تولید یا آیفون ۵.۴ اینچی تولید کند. دلیل این اتفاق هم فروش کم آیفون مینی در بازار و عدم استقبال از این محصول بود. این فروش کم باعث شد که اپل یک مدل بزرگ‌تر را جایگزین مدل مینی کند. چهار مدل آیفون ۱۴ شامل مدل‌های زیر می‌شوند:

آیفون ۱۴ با صفحه نمایش ۶.۱ اینچ

آیفون ۱۴ پرو با صفحه نمایش ۶.۱ اینچ

آیفون ۱۴ مکس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچ

آیفون ۱۴ پرو مکس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچ

در تصویر قالب آیفون ۱۴ مشخص شده که ماژول دوربین برآمدگی بیشتری در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد؛ اما طراحی قسمت‌های دیگر آیفون ۱۴ کاملا شبیه به سری‌های قبلی به نظر می‌رسد. همچنان آیفون ۱۴ لبه‌های گرد با صفحه نمایش کاملا مسطح دارد. البته به نظر می‌رسد که از ناچ بزرگ روی صفحه نمایش خبری نیست و شاید ناچ حفره‌ای روی این گوشی هستیم.

 

آخرین اخبار از محصولات اپل:
اطلاعات جدید از تراشه اپل M2 منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-14/
ads
ads