داغ ترین ها :
مشکلات اخیر فیسبوک باعث شد تا تلگرام به یک میلیارد نصب در پلی استور برسد

مشکلات اخیر فیسبوک باعث شد تا تلگرام به یک میلیارد نصب در پلی استور برسد

همه ما ممکن است برنامه‌ها و سرویس‌های مورد علاقه خود را داشته باشیم. اما علاقه ما هرگز باعث نمی‌شود تا عملکرد نادرست و یا بازده کم برنامه مورد علاقه‌مان را نادیده بگیریم. وقتی برنامه‌ای به طور ناگهانی از کار می‌افتد، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا به دنبال جایگزین برویم. این دقیقا همان چیزی است که اخیرا در مورد فیسبوک و برنامه‌های زیر مجموعه آن اتفاق افتاده است.

 

آفرهای تخفیف روزانه تکنولایف را برای خرید گوشی موبایل از دست ندهید.

 

تعداد نصب تلگرام در پلی استور

همه ما از قطع ناگهانی فیسبوک و برنامه‌های زیر مجموعه‌اش مانند اینستاگرام و واتس اپ خبر داریم. در واقع این اتفاق تمام دنیا را در شوک فرو برد که چگونه کمپانی بزرگی مانند فیسبوک چنین اتفاقی را توجیح خواهد کرد. البته که توجیح خاصی به جز مشکلات داخلی از سوی فیسبوک دریافت نکردیم. اما همین وقفه کوتاه نیز کافی بود تا شاهد خروج کاربران از این برنامه‌ها باشیم. شاید بپرسید از کجا می‌توانیم این موضوع را متوجه شویم؟‌ساده است! برنامه تلگرام از مرز ۱ میلیارد نصب در فروشگاه گوگل پلی در همین زمان کوتاه گذشته و این موضوع خودش گواه ادعای ما است.

کوچ کاربران واتساپ به تلگرام

سرورهای فیسبوک در این ماه با کاربران سر ناسازگاری دارد و دائما شاهد مشکلاتی در اتصال به آنها هستیم. علاوه بر فیسبوک، برنامه مورد علاقه میلیون‌ها کاربر، اینستاگرام نیز این روزها با مشکل کندی و اتصال سرور رو به رو است. این موضوع کاربران را در شک سراسری فرو برد. دسترسی به پیام‌رسان همیشگی‌شان با مشکل رو به رو بود و این بهترین فرصت بود تا تلگرام با کمال میل مشکل را حل کند.

بیشتر بخوانید: ایموجی‌ تعاملی، پوسته‌های مختلف برای هر چت و دیگر امکانات اپدیت جدید تلگرام

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام اعلام کرد که این برنامه در نتیجه تغییر و تحول خود موفق به جذب ۷۰ میلیون کاربر جدید شده است و این باعث تعجب نیست که تعداد زیادی نصب جدید از این برنامه وجود داشته باشد. اواخر دیشب فهرست پلی استور سرانجام از پانصد میلیون نصب به بالای بیشتر از یک میلیارد رسید.

این تعداد بالای کاربران قطعا خبر خوبی برای تلگرام است. البته هنوز کاربران کاملا از فیسبوک و واتساپ ناامید نشده‌اند. به خصوص که این شرکت با بروزرسانی‌های پی در پی سعی در جلب و نگه داشتن مخاطب خود دارد. البته باید دید که آیا صبر کردن ارزش دارد یا خیر.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads