داغ ترین ها :
تعداد کاربران MIUI شیائومی از ۵۰۰ میلیون کاربر عبور کرد

تعداد کاربران MIUI شیائومی از ۵۰۰ میلیون کاربر عبور کرد

شیائومی گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده که از رشد چشمگیر سود این شرکت خبر می‌دهد. در گزارشی که برند محبوب چینی ارائه داده است اشاره می‌شود که تعداد کاربران فعال رابط کاربری MIUI از مرز ۵۰۰ میلیون نفر گذشته و علاوه بر آن، شیائومی توانسته در کشور چین، جایگاه نخست را در بازار تلویزیون‌ به دست آورد.

در بازار گوشی‌های هوشمند با وجود اینکه مشکلات متعددی مانند کمبود قطعات وجود داشت، شرکت چینی توانست رشدی ۴.۴ درصدی را در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰ تجربه کند. برند محبوب در گزارش خود آورده که در بازه‌ی زمانی ذکر شده توانسته ۴۳.۹ میلیون تلفن هوشمند بفروشد.

 

جدیدترین گوشی های شیائومی را می توانید از سایت تکنولایف خریداری کنید: گوشی شیائومی

 

میزان درآمد شیائومی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به ۷۸.۱ میلیارد یوآن می‌رسد که البته ۶۱ درصد یا ۴۷.۸ میلیارد یوآن آن را فروش گوشی‌های هوشمند تشکیل می‌دهند. در مقایسه با سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ باید گفت که شیائومی توانسته رشدی ۸.۲ درصدی را در فروش تلفن‌های هوشمند تجربه کند. سود خالص نیز ۵.۲ میلیارد یوآن برآورد شده که نسبت به سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ از رشدی ۲۵.۴ درصدی خبر می‌دهد.

شیائومی به تفکیک فروش گوشی‌های هوشمند نیز پرداخته و می‌گوید ۱۸ میلیون دستگاه از محصولات فروش رفته در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ را مدل‌های پریمیوم تشکیل می‌دهند که از قیمتی بالای ۳۰۰۰ یوآن یا ۳۰۰ یورو برخوردار هستند. برند چینی توانسته در ۱۱ کشور به عنوان پرفروش‌ترین شرکت سازنده‌ی گوشی هوشمند مطرح شود و در ۵۹ کشور دیگر نیز در میان ۵ فروشنده‌ی برتر قرار گیرد.

در ادامه‌ی گزارش آمده که در بازه‌ی زمانی ذکر شده، شیائومی ۱۳.۵ درصد از بازار را به خود اختصاص داده و توانسته در جایگاه سوم قرار گیرد. جایگاه اول و دوم نیز به سامسونگ و اپل اختصاص یافته است.

 

آخرین اخبار از محصولات شیائومی را در تکنولایف دنبال کنید:

پوکو X4 و پوکو X4 NFC در راه‌اند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-miui/
ads
ads