داغ ترین ها :
تقویم معرفی گوشی های هوشمند در نمایشگاه MWC 2019

تقویم معرفی گوشی های هوشمند در نمایشگاه MWC 2019

MWC اختصار نام Mobile World Congress می باشد که یکی از بزرگترین نمایشگاه های در زمینه تکنولوژی است. این نمایشگاه هر ساله در کشور اسپانیا و در شهر بارسلون برگزار می شود. کمپانی های فعال در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند هر ساله گوشی های پرچمدار و میان رده خود را در این نمایشگاه معرفی می کنند و کاربران و کارشناسان از راه های دور و نزدیک خود را به این نمایشگاه می رسانند تا شاهد معرفی گوشی ها و دیگر محصولات تکنولوژی باشند. امسال نیز کمپانی ها در این نمایشگاه گوشی های خود را معرفی خواهند کرد و از چند روز پیش، دعوتنامه های خود را برای کارشناسان و اصحاب رسانه ارسال کرده اند. در این مقاله ما قصد داریم تا برنامه معرفی کمپانی های برتر را برای شما شرح دهیم.

1- سامسونگ

گلکسی سامسونگ 

کمپانی سامسونگ دعوتنامه های خود را برای تاریخ 25 فوریه تنظیم کرده است و در این تاریخ رویداد بزرگی را برگزار خواهد کرد. سامسونگ همچنین رویدادی را در تاریخ 20 فوریه برگزار خواهد کرد که در قالب این رویداد گوشی های هوشمند گلکسی S10 و گلکسی +S10 و گلکسی S10 lite را معرفی خواهد کرد. در حال حاضر اولین گزینه برای معرفی در تاریخ 25 فوریه گوشی هوشمند انعطاف پذیر است که از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد اما این امکان نیز وجود دارد که سامسونگ همه را سوپرایز کرده و گوشی دیگری را معرفی کند.

2- نوکیا

نوکیا MWC

آقای جوهو سارویکاس مدیر ارشد بخش محصولات این کمپانی در قالب یک توئیت اعلام کرد که کمپانی HMD Global در تاریخ 24 فوریه رویدادی را برگزار خواهد کرد و گوشی هوشمند نوکیا 9 که به عنوان پرچمدار بعدی کمپانی نوکیا شناخته می شود، به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. این رویداد نیز بسیار جذاب بوده زیرا گوشی هوشمند نوکیا 9 اولین گوشی دنیا با دوربین پنج گانه است و بسیاری از کارشناسان منتظر معرفی این گوشی هوشمند هستند.

3- ال جی

ال جی MWC 2019

ال جی نیز مانند نوکیا در تاریخ 24 فوریه رویداد مخصوص خود را برگزار خواهد کرد. ال جی قصد دارد تا پرچمدار بعدی خود را در این نمایشگاه معرفی کند و این گوشی G8 ThinQ می باشد که تا به امروز اطلاعات زیادی از آن به بیرون درز کرده است. به صورت خلاصه، اطلاعات منتشر شده از این گوشی هوشمند بیان می کنند که صفحه نمایش آن در سایز 6.1 اینچ بوده و رزولوشن آن 4665×2160 پیکسل می باشد که کیفیت 4K را ارائه می دهد و همچنین این گوشی از چیپست اسنپدراگون 845 قدرت خواهد گرفت.

4- هواوی

هواوی mwc 2019

تعداد کمپانی هایی که در تاریخ 24 فوریه بنا دارند تا مراسم معرفی خود را برگزار می کنند به سه عدد رسیده و هواوی نیز بنا دارد تا گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کند. نکته جالب این کمپانی آن است که در این مدت، اطلاعات زیادی از گوشی های آن به بیرون درز نکرده است و بسیاری از تحلیل گران بر این باور اند که این برند گوشی هوشمند هواوی P30 را معرفی خواهد کرد.

5- سونی

سونی mwc 2019

کمپانی ژاپنی مانند سامسونگ، روز 25 فوریه را برای برگزاری مراسم معرفی خود انتخاب کرده است و همچنین نماینده های بسیاری برای معرفی دارد. اولین گزینه برای معرفی گوشی هوشمند اکسپریا XZ4 می باشد که در صورت معرفی به عنوان پرچمدار این برند شناخته خواهد شد. دیگر گوشی های کاندید از رنج میان رده هستند و مربوط به خانواده XA3 و گوشی L3 می شود. خانواده XA3 علاوه بر نسخه اصلی، نسخه دیگری نیز دارد که با نام Ultra شناخته خواهد شد. بسیاری از کارشناسان بر این باور اند که سونی فقط گوشی پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد و معرفی گوشی های میان رده در زمان دیگری انجام خواهد گرفت.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%82%d9%88%db%8c%d9%85-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7/
ads
ads