داغ ترین ها :
تلویزیون جدید ردمی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است

تلویزیون جدید ردمی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است

انتطار می‌رود تلویزیون ردمی اسمارت تی‌وی ایکس مدل ۲۰۲۲ در سه مدل و با برخورداری از ویژگی‌های مختلف ازجمله نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی روانه‌ی بازار شوند.

 

اگر قصد خرید تلویزیون دارید از انواع مدل های LED و LCD در فروشگاه تکنولایف دیدن کنید:

قیمت تلویزیون

 

تلویزیون ردمی اسمارت تی‌وی ایکس مدل 2022

شیائومی چندی پیش اعلام کرد که به‌زودی تلویزیون‌های هوشمند جدیدی را معرفی خواهد کرد؛ محصولاتی که درواقع تحت برند ردمی روانه‌ی بازار می‌شوند و بازار هدفشان نیز کشور چین خواهد بود. در آن زمان گفته شد که تلویزیون‌های جدید تحت سری ردمی اسمارت تی‌وی ایکس مدل ۲۰۲۲ در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) معرفی می‌شوند. حال، اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری محصولات جدید شیائومی منتشر شده است.

شرکت چینی تیزری را از تلویزیون‌های جدید خود منتشر کرده که گویا محصولات جدید این شرکت قادر به پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهند بود؛ نرخی که باعث می‌شود تلویزیون‌های جدید شیائومی گزینه‌ای مناسب برای تجربه‌ی بازی‌های کنسول‌های نسل نهمی مانند پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس باشند.

تلویزیون ردمی با رفرش ریت 120 هرتزدر تیزر حتی به این موضوع نیز اشاره شده که نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند شیائومی مناسب برای کاربران نوجوان و جوان خواهند بود. در حالی که هنوز مشخص نیست سری جدید محصولات شیائومی در چند مدل خواهد بود؛ اما گزارش‌هایی وجود دارد که ردمی اسمارت تی‌وی ایکس مدل ۲۰۲۲ دارای سه مدل ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی هستند.

از نظر مشخصات فنی نیز گویا محصولات جدید برند ردمی دارای پنلی با وضوح 4K هستند که قابلیت‌هایی ازجمله پخش محتوای HDR10+ را به کاربر ارائه می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های تلویزیون‌های جدید شیائومی می‌توان به DTX Virtual X، صدای دالبی، دالبی ویژن و MEMC اشاره کرد.

انتظار می‌رود تلویزیون‌های جدید شیائومی دارای ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی باشند. البته حدس زده می‌شود با استفاده از کارت‌های حافظه بتوان ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را افزایش داد، اما این موضوع هنوز تایید نشده است.

سال گذشته، ردمی اسمارت تی‌وی ایکس مدل ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد که مدل ۵۰ اینچی آن از برچسب قیمت ۲۸۰ دلاری برخوردار بود. به همین علت دور از انتظار نیست که مدل‌های جدید نیز از نظر قیمت شباهت بسیاری به مدل‌های سال ۲۰۲۰ داشته باشند و قیمت مدل پایه از ۳۰۰ دلار کمتر باشد.

در هر صورت انتظار می‌رود طی روزهای آینده با معرفی تلویزیون‌های جدید شیائومی اطلاعات بیشتری از آن‌ها ازجمله قیمت، مشخصات فنی و تاریخ عرضه در اختیارمان قرار گیرد.

 

آخرین اخبار از محصولات شیائومی:

مشخصات سخت‌افزاری Redmi note 11 و نوت ۱۱ پرو فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%db%8c%e2%80%8c%d9%88%db%8c-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3/
ads
ads