داغ ترین ها :
تلویزیون شیائومی ES50 مدل 2022 همراه با HDR و دالبی ویژن معرفی شد

تلویزیون شیائومی ES50 مدل 2022 همراه با HDR و دالبی ویژن معرفی شد

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند تلویزیون شیائومی ES50 مدل 2022 در سه سایز ۴۳، ۵۵ و ۶۵ اینچی روانه‌ی بازار چین و سایر نقاط جهان خواهد شد. شیائومی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی گوشی هوشمند شناخته می‌شود که البته در زمینه‌های دیگر ازجمله لوازم خانگی نیز فعالیت می‌کند. در واقع شیائومی در نظر دارد مانند تلفن‌های هوشمند در بازار محصولات دیگر نیز موفقیت‌های گسترده‌ای کسب کند.

 

لیست قیمت امروز تلویزیون ها به همراه تخفیف های ویژه روزانه: تلویزیون

 

یکی از این زمینه‌ها تلویزیون‌های هوشمند است که البته شرکت چینی تاکنون محصولات درخور توجهی نیز در این حوزه به بازار عرضه کرده است. از آخرین دستاوردهای برند محبوب می‌توان به تلویزیون شیائومی ES50 مدل 2022 اشاره کرد که به تازگی در سه سایز معرفی شده و انتظار می‌رود ابتدا وارد بازار چین و سپس وارد بازار سایر کشورهای جهان شود.

تلویزیون شیائومی ES50 مدل 2022

محصول جدید شرکت چینی از وضوح تصویر 4K استفاده می‌کند و قادر به پشتیبانی از امکاناتی مانند ‌HDR و دالبی ویژن خواهد بود. از امکانات دیگر تلویزیون جدید شیائومی می‌توان به ارائه‌ی نرخ روشنایی ۶۰۰ نیت در ۴۰۹۶ سطح مختلف اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی تلویزیون شیائومی ES50 مدل 2022 دقت رنگ بالای آن است که به لطف هوش مصنوعی صورت می‌گیرد. چنین فناوری باعث می‌شود که با خطای اشباع رنگ مواجه نشویم و تصاویر پخش شده از تلویزیون از رنگ‌هایی نزدیک به واقعیت برخوردار شوند.

علاوه بر موارد فوق، هوش مصنوعی کمک خواهد کرد که میزان نویز کاهش یابد و همچنین محتوایی که از وضوح تصویر پایین برخوردار هستند با کیفیت بهتری به نمایش گذاشته شوند. از ویژگی‌های دیگر تلویزیون جدید شیائومی می‌توان به پنل رنگی ۱۰ بیتی، MEMC و تراشه‌ی مدیاتک MT9638 اشاره کرد که از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای برخوردار شده است.

شیائومی برای محصول جدید خود میکروفونی نیز در نظر گرفته تا کاربر بتواند از طریق فرمان صوتی، دستگاه را کنترل کند. در گزارش آمده که تلویزیون جدید شیائومی از ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) در سه سایز ۴۳، ۵۵ و ۶۵ اینچ وارد بازار چین شود. قیمت این تلویزیون برای بازار جهانی هنوز مشخص نشده است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-es50-%d9%85%d8%af%d9%84-2022/
ads
ads