داغ ترین ها :
سامسونگ گلکسی A8s و تمامی شایعات مرتبط با آن

سامسونگ گلکسی A8s و تمامی شایعات مرتبط با آن

ظاهر گوشی های هوشمند یکی از مهمترین بخش های آنان است و در طول این چند ساله ظاهر گوشی ها و در راس آن ها مدل صفحه نمایش تغییرات فراوانی داشته است. در طی دو سال اخیر مدل جدیدی از صفحه نمایش که ما آن را با نام ناچ می شناسیم، به محبوبیت خاصی  در بین کاربران پیدا کرده است و از نظر فنی نیز مزایای زیادی دارد. حال کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند بنا دارند تا مدل های دیگری از این صفحه نمایش را نیز بکار بگیرند که یکی از آن طرح O نام دارد.

در این بین دو غول بزرگ در دنیای تلفن های همراه یعنی هواوی و سامسونگ رقابت جدیدی را بر سر معرفی اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش ناچ طرح O آغاز کردند و هواوی اعلام کرد که در تاریخ گوشی هوشمند خود با این مدل صفحه نمایش را در تاریخ 17 دسامبر معرفی خواهد کرد و سامسونگ نیز اعلام کرد که معرفی گوشی هوشمند با صفحه نمایش مذکور را در تاریخ 10 دسامبر انجام خواهد داد. با تفاسیر سامسونگ برنده این دوئل بوده و این کمپانی بار دیگر کمپانی چینی را مغلوب خود ساخته است.

گوشی a8s

 

سامسونگ بنا دارد تا این مدل از صفحه نمایش را در گوشی هوشمند گلکسی A8s بکار بگیرد و تا به امروز اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرده است. تا به الان می دانیم که صفحه نمایش این گوشی هوشمند مدل ناچ طرح O می باشد و این موضوع بدین معنا خواهد بود که دوربین سلفی این گوشی هوشمند به صورت تک گانه می باشد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند در سایز 6.39 اینچ بوده و رزولوشن آن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل و استاندارد آن 19.5:9 می باشد. این گوشی سامسونگ از چیپست اسنپدراگون 710 قدرت می گیرد که این گوشی هوشمند را در جمع گوشی های میان رده قرار می دهد.

گلکسی A8s

رم این گوشی 6 گیگابایت بوده و سامسونگ حافظه داخلی 128 گیگابایتی را برای این گوشی هوشمند تعبیه کرده است. در بخش دوربین همان طور که در بالا اشاره کردیم، یک سنسور سلفی 24 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است و این در حالی است که دوربین پشتی آن به صورت سه گانه می باشد و سنسور های آن 24 و 10 و 5 مگاپیکسل خواهند بود. امروز، روز معرفی این گوشی بوده و باید به انتظار بنشینیم و ببینیم که کدام یک از شایعات منتشر شده از این گوشی هوشمند صحیح می باشند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a8s/
ads
ads