داغ ترین ها :
تمامی شایعات در رابطه با گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ

تمامی شایعات در رابطه با گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ

همان طور که در مقاله قبلی اشاره کردیم، سامسونگ در تاریخ 20 فوریه گوشی های هوشمند پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. اما جدا از پرچمداران گوشی دیگری از خانواده سامسونگ نیز در کانون توجهات بوده و این گوشی نیز حواشی زیادی را پیرامون خود می بیند. گوشی هوشمند انعطاف پذیر این کمپانی دیگر اسمارت فونی است که در تاریخ 20 فوریه معرفی خواهد شد. در ابتدای راه این گوشی رقابت تنگاتنگی با گوشی انعطاف پذیر کمپانی هواوی داشت و بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که سامسونگ این گوشی را قبل از اتمام سال 2018 معرفی خواهد کرد.

 

لیست قیمت گوشی های سامسونگ را برای مشاهده جدیدترین مدل‌ها بررسی کنید.

 

گوشی فولد سامسونگ

مهم ترین رقابت این دو کمپانی بر سر معرفی اولین گوشی انعطاف پذیر بوده است اما در کمال تعجب یک کمپانی نه چندان نام آشنا آمریکایی اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر را با نام FlexPai معرفی کرد. حال سامسونگ قصد دارد تا گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را با قابلیت های بهتری به بازار عرضه کند. گوشی مدل جدید این کمپانی با نام گلکسی F معرفی خواهد شد که به نظر می آید اسم کد باشد. در رابطه با قابلیت های این گوشی باید بگوئیم که مهم ترین و جذاب ترین بخش آن صفحه نمایش است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند در حالت عادی سایز ۴.۵۸ اینچی و رزولوشن آن ۱۹۶۰×۸۴۰ پیکسل و تراکم آن ۴۲۰ پیکسل بر اینچی خواهد داشت اما این در حالی است که هنگام باز شدن گوشی، سایز صفحه نمایش به ۷.۳ اینچ رسیده و رزولوشن ۲۱۵۲×۱۵۳۶ پیکسل و تراکم آن به ۵۸۵ پیکسل بر اینچ خواهد رسید که در هر دو حالت صفحه نمایش کیفیت بالایی را ارائه می کنند.

اطلاعات تائید نشده ای مشخص می کنند که این گوشی با سه شماره مدل SM-F900U و SM-F900F و SM-F900N معرفی می شوند و این موضوع بدان معناست که این گوشی سه مدل خواهد داشت. در همین ابتدای راه این گوشی فعالیت خود را با سیستم عامل اندروید 9.0 آغاز خواهد کرد. چیپست این گوشی هوشمند اسنپدراگون 855 می باشد و در کنار آن هشت هسته با قدرت های مختلف فعالیت می کند. از هشت هسته ذکر شده، چهار هسته با قدرت 1.8 گیگاهرتز و سه هسته با قدرت 2.42 گیگاهرتز و یک هسته با قدرت 2.84 گیگاهرتز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. Adreno 640 به عنوان پردازنده گرافیکی این گوشی عمل خواهد کرد و همان طور که مشاهده می کنید این گوشی در بخش پردازند تفاوت خاصی با پرچمداران این کمپانی ندارد. اما سامسونگ رم 8 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی را برای این گوشی در نظر گرفته است.

گوشی زد فولد سامسونگ

یکی از بخش های مهم و مبهم این گوشی هوشمند دوربین آن می باشد که هیچ درز اطلاعاتی از این بخش صورت نگرفته است و احتمال دارد سامسونگ سوپرایزی در این بخش برای طرفداران خود داشته باشد اما تیزر این گوشی دوربین دوگانه در قسمت پشتی را نشان می دهد. دیگر بخش سخت افزاری این گوشی باتری آن است که به احتمال فراوان 6000 میلی آمپر قدرت خواهد داشت. سامسونگ اسکنر اثر انگشت در این گوشی را در قسمت پشتی قاب بکار گرفته است. لازم به ذکر است که کمپانی چندی پیش تیزری را در رابطه این گوشی منتشر کرد که طراحی زیبای آن را به تصویر می کشد. یکی دیگر از بخش های مهم این گوشی که حواشی زیادی پیرامون آن منتشر شده بود بحث قیمت آن است. اعداد زیادی در این بخش مطرح شده اند و هر منبع رقم خاص خود را مطرح می کند. 1925، 2565، 1770 و 1600 و بسیاری اعداد دیگر همگی ارقامی است که به عنوان قیمت این گوشی منتشر شده اند و برای دانستن قیمت نهائی و تائید تمامی اطلاعات منتشر شده باید تا زمان معرفی این گوشی صبر کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a7%d9%86/
ads
ads