داغ ترین ها :
شایعات پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 تا به امروز

شایعات پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 تا به امروز

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 9 پرچمدار آینده سامسونگ خواهد بود و اخبار و حواشی زیادی را پیرامون خود می بیند. از زمان معرفی گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 تا به امروز، اخبار و شایعات متعددی پیرامون این گوشی در فضای رسانه ای تکنولوژی مطرح شده است که برخی از این شایعات مطالب قبلی نقض را و برخی دیگر ابعاد جدیدی را در رابطه با این گوشی روشن می کند.

قیمت گوشی سامسونگ را در سایت تکنولایف ببینید و به سادگی خرید خود را انجام دهید.

شایعات منتشر شده تا این لحظه حکایت از صفحه نمایشی از جنس Super AMOLED در سایز 6.4 اینچ با رزولوشن 2960×1440 پیکسل با کیفیت QHD در ابعاد 18.5:9 دارد. همانطور که در تصاویر درز کرده از گوشی مشاهده می کنید، با اینکه صفحه نمایش ناچ نمی باشد ولی درصد بالای از قاب را تصرف کرده است.

در بخش سخت افزاری این گوشی، حرف و حدیث های زیادی وجود دارد که اعداد و ارقام و نام های متفاوتی را مطرح میکند. به دلیل معرفی نکردن نسخه جدیدتر توسط کوالکام، این گوشی از چیپست اسنپدراگون 845 برای بازار ایالات متحده و چین بهره می برد و برای دیگر بازار ها مانند نسل های قبلی از چیپست اگزینوس استفاده خواهد شد که در رابطه با این گوشی نسخه 9810 بکار گرفته می شود.

با توجه به کیفیت بالای صفحه نمایش و سایز بزرگ آن اخباری منتشر گردیده بود که سامسونگ از یک باتری قوی که به احتمال فراوان چیزی در حدود 4000 میلی آمپر خواهد بود استفاده می کند تا خیال کاربران را از بابت نگه داشت شارژ تا حدودی راحت کند. البته مسئله دیگری که در رابطه با باتری مطرح است این بوده که در نسخه قبلی، ورژنی که از چیپست اگزینوس استفاده می کرد در مقایسه با اسنپدراگون، مصرف باتری بالاتری داشت که این انتظار می رود سامسونگ این مشکل را در Note 9 برطرف کند.

شایعات پیرامون میزان رم و حافظه داخلی زیاد بوده و اکثر آن ها خبر از رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی را می دهند. در کنار این قابلیت ها بحث دوربین این گوشی مطرح می شود که شاهد یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی قاب، مانند گوشی +S9 هستیم. به احتمال فراوان سامسونگ در هر دو دوربین پشتی از سنسور 12 مگاپیکسلی با امکانات ویژه استفاده می کند. در بخش دوربین سلفی شاهد یک سنسور 8 مگاپیکسلی هستیم که اگر این عدد عوض شده و به 13 مگاپیکسل برسد، تعجب برانگیز نخواهد بود. همانطور که در عکس های درز کرده شاهد آن بودیم اسکنر اثر انگشت این محصول در قسمت پشتی قاب و در زیر دوربین ها قرار دارد، در صورتی که انتظار می رفت سامسونگ این اسکنر در زیر صفحه نمایش بکار بگیرد.

نوت 9

تفاوت عمده سری Note با سری S، در بخش قلم است که Note از آن سود می برد. در این محصول شاهد یک قلم S-Pen هستیم که قابلیت های متفاوتی دارد. در رابطه قابلیت های قلم مطالبی زیادی منتشر گردیده بود که اکثریت آن ها بیان می کردند، این قلم قابلیت اتصال به گوشی به وسیله بلوتوث را داشته و به شما این اجازه را می دهد تا کنترل پخش موزیک را در دست بگیرید. اما کاربرد های دیگری نیز برای این قلم ذکر شده است که می توان به باز کردن قفل گوشی از راه دور و انجام برخی کارهای دیگر در هنگام بازی اشاره کرد.

بلوتوث نوت 9

قیمت این گوشی مطمئنا از گوشی هوشمند گلکسی Note 8 بیشتر خواهد بود و پیش بینی می شود که با قیمت 900 تا 950 دلار، در بازار آمریکا به فروش برسد. البته قیمت در بازار های مختلف متفاوت خواهد بود. سامسونگ این گوشی را در رنگ های متنوعی عرضه خواهد کرد. طبق اعلام کمپانی سامسونگ، این گوشی در تاریخ 9 آگوست و در یک رویداد رسمی در شهر نیویورک، معرفی خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85%db%8c-%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%be%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%88%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3/
ads
ads