داغ ترین ها :
تنسنت به دنبال خرید برند گیمینگ بلک شارک از شیائومی

تنسنت به دنبال خرید برند گیمینگ بلک شارک از شیائومی

گزارش‌هایی از کشور چین به گوش می‌رسد که شرکت تنسنت که در زمینه بازی‌های ویدئویی فعالیت دارد به دنبال خرید بخش گیمینگ بلک شارک از شیائومی است. یکی از جدیدترین گوشی‌های بلک شارک که می‌توانید آن را از سایت تکنولایف خریداری کنید، گوشی بلک شارک ۴ است.

 

گوشی مخصوص بازی نیاز دارید؟ گوشی های گیمینگ را در سایت تکنولایف ببنید.

 

تنسنت از شرکت‌های معروف چینی در زمینه بازی‌های ویدئویی است که بارها طی سال‌های گذشته در زمینه‌های مختلف خبرساز شده و رسانه‌های مختلف دنیا به حواشی آن پرداخته‌اند. با این حال به نظر می‌رسد حواشی شرکت تنسنت تمامی ندارد.

گویا تنسنت می‌خواهد برند بلک شارک و درواقع بخش گیمینگ متعلق به این برند را از شیائومی خریداری کند؛ شرکتی که درواقع از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شود. رقم پیشنهادی نیز فاش شده و به نظر می‌رسد تنسنت به شیائومی رقمی معادل ۴۷۰ میلیون دلار را پیشنهاد داده است.

البته هنوز مشخص نیست که شیائومی نسبت به پیشنهاد تنسنت چه پاسخی داده است. با این حال به نظر می‌رسد برند محبوب چینی از چنین پیشنهادی استقبال کند. در حال حاضر شیائومی گوشی‌های گیمینگ تحت برندهای مختلف به بازار عرضه می‌کند و فروش برند بلک شارک ضربه‌ای به برنامه‌های شیائومی نخواهد زد.

از طرفی با خرید برند بلک شارک، تنسنت فرصتی خواهد یافت که وارد بازار گوشی‌های هوشمند شود. این شرکت البته تاکنون همکاری‌های متعددی را با شرکت‌های دیگر داشته و نسخه‌ای ویژه از محصولات مختلف را تحت نسخه ویژه برای بازار چین عرضه کرده است.

درواقع خرید بلک شارک به تنسنت اجازه خواهد داد در بازار کشورهای دیگر نیز حضور داشته باشد و محصولی کاملا تحت برند خود را به بازار چین و سایر بازارهای جهان عرضه کند. نظر شما کاربران تکنولایف در این زمینه چیست؟ آیا حاضر به خرید گوشی هوشمندی تحت برند تنسنت خواهید بود و به نظرتان با خرید برند گیمینگ شیائومی توسط تنسنت، چه سرنوشتی برای بلک شارک و محصولات آن رقم خواهد خورد؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%86%d8%b3%d9%86%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d8%a8%d9%84%da%a9-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%a9/
ads
ads