داغ ترین ها :
ویژگی جدید واتساپ به شما امکان می‌دهد پیام‌های صوتی را متوقف کرده و از سر گیرید

ویژگی جدید واتساپ به شما امکان می‌دهد پیام‌های صوتی را متوقف کرده و از سر گیرید

واتس‌اپ سومین پلتفرم بزرگ رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان است که پس از فیس‌بوک و یوتیوب در رتبه دوم قرار دارد. اخیرا، ویژگی جدید واتس‌اپ در مرحله توسعه است تا حتی برای کاربرانش خدمات بیشتری را در دسترس قرار دهد. به‌نظر می‌رسد که توقف و از سرگیری پیام صوتی در واتساپ به‌زودی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. بر اساس گزارشی از WaBetaInfo ، به نظر می‌رسد که در بروزرسانی بعدی واتساپ باید دنبال ویژگی جدید دیگری باشیم و این ویژگی جدید واتساپ این بار برای تسهیل در ضبط صدا است. ظاهرا تیم WaBetaInfo به جای رمزگشایی این اطلاعات از کد مخفی، ارتباط مستقیمی با بستر رسانه‌های اجتماعی دارد که به آنها اجازه می‌دهد این ویژگی را امتحان کرده و اخبار آن را منتشر کنند. برای مشاهده جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل، قیمت گوشی را در سایت تکنولایف بررسی کنید.

این سایت ویدئویی را منتشر کرده تا نشان دهد چگونه نسخه جدید واتساپ به شما امکان می‌دهد در هر زمان روند توقف و از سرگیری پیام صوتی در واتساپ را انجام دهید. تا کنون، تنها ویژگی frills در مورد ضبط صدا، قابلیت پخش یک پیام صوتی قبل از ارسال آن بود. به‌زودی کاربران می‌توانند در زمان ضبط پیام صوتی آن‌را متوقف کنید و آن را دوباره از سر بگیرید.

پاوز کردن ضبط وویس در واتساپ

این ویژگی جدید واتساپ هنوز در دست ساخت است و هنوز برای هیچ کاربری قابل استفاده نیست. حتی به صورت نسخه بتا نیز در دسترس نیست بنابراین ممکن است تغییراتی داشته باشد. با این حال، از آنجا که توسعه این ویژگی در حال حاضر راه طولانی را طی کرده، مطمئنا می‌توان انتظار داشت که در آینده بتوانیم قابلیت توقف و شروع ضبط صدا را برای دستگاه‌های Android و iOS شروع کنیم.

 

خواندن پیام پاک شده واتساپ در ایفون و اندروید چطور امکان پذیر است؟

خواندن پیام های حذف شده واتساپ

 

این تنها ویژگی مرتبط با ضبط صدا نیست که WhatsApp اخیرا روی آن کار می‌کند. پیشرفت دیگری که این پلتفرم در حال حاضر در حال توسعه آن است به کاربران اجازه می‌دهد حتی پس از خروج از مکالمه به پیام‌های صوتی طولانی گوش دهند، همچنین به کاربران واتساپ اجازه می‌دهد تا در برنامه چند کار را باهم انجام دهند.

آپدیت جدید ضبط ویس واتساپ

برخی دیگر از ویژگی‌های دیگر که واتس‌اپ در حال کار بر روی آن است شامل ویژگیCommunity  است که به شما کمک می‌‎کند تا گروه‌های واتس‌اپ خود را بهتر سازماندهی کنید (که هنوز در مراحل اولیه خود است). همچنین رمزگذاری پشتیبان از چت (که در حال حاضر برای آزمایش کننده‌های بتا iOS در حال راه اندازی است)، پشتیبانی از چند دستگاه (در حال حاضر در نسخه پایدار)  و به طور خاص، قابلیت پیوند دادن بیش از یک گوشی به حساب واتس‌اپ (در حال حاضر در حال انجام است) و همچنین توانایی ارسال پیام‌های ناپدید شونده( که هنوز در حال آزمایش بتا است) نیز درحال توسعه است.

 

حل مشکل متداول واتساپ ویندوز:

رفع ارور FFMPEG.DLL واتساپ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%88%d9%82%d9%81-%d9%88-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/
ads
ads