داغ ترین ها :
تولید قلم S Pen برای گلکسی زد فولد 4 شروع شد

تولید قلم S Pen برای گلکسی زد فولد 4 شروع شد

سامسونگ چند ماه دیگر مدل‌های جدید گوشی های تاشدنی خودش را راهی بازار می‌کند. گوشی‌هایی که گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ خواهند بود. احتمالا در مرداد ماه شاهد معرفی این گوشی‌ها هستیم. از چندین ماه پیش گزارش شد که گلکسی زد فولد ۴ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. حالا اطلاعات جدیدی به بیرون راه پیدا کرده که می‌گویند سامسونگ تولید قلم S Pen برای گلکسی زد فولد ۴ را شروع کرده است.

 

تکنولایف امکان خرید قلم های مخصوص گوشی را برای شما فراهم کرده است: قلم گوشی

 

پیش‌بینی‌ها می‌گویند که گلکسی زد فولد ۴ اولین گوشی تاشدنی بازار خواهد بود که از جایگاه مخصوصی برای قلم دارد. همچنین مشخص شده که تولید قلم S Pen برای گلکسی زد فولد ۴ در برخی کشورهای اروپایی و آسیایی شروع شده است.

گوشی گلکسی زد فولد ۳ که سال گذشته راهی بازار شده بود از قلم پشتیبانی می‌کرد، اما جایگاه مخصوصی برای قرار دادن قلم نداشت. البته تنها قلم‌های S Pen Pro و S Pen Fold Edition با این گوشی کار می‌کردند و S Pen معمولی با صفحه نمایش این گوشی سازگار نبود. هنوز نمی‌دانیم که آیا زد فولد ۴ از قلم معمولی پشتیبانی می‌کند یا خیر.

گزارش‌های قبلی به این موضوع اشاره کردند که گلکسی زد فولد ۴ تنها از یک لولا استفاده می‌کند تا دستگاه هم زیبایی بیشتری داشته باشد و هم دوام بالاتری پیدا کند. همچنین گفته شده که این گوشی دوربین‌های بهتری هم خواهد داشت. این احتمال هم وجود دارد که گوشی زد فولد ۴ با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%82%d9%84%d9%85-s-pen-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af-4/
ads
ads