داغ ترین ها :
تولید گوشی گلکسی S22 سامسونگ به 20 میلیون دستگاه خواهد رسید

تولید گوشی گلکسی S22 سامسونگ به 20 میلیون دستگاه خواهد رسید

پرچم‌دار بعدی سامسونگ که احتمالا گوشی S22 خواهد بود، در مدل‌های گلکسی S22 ، S22 پلاس و S22 اولترا راهی بازار می‌شود. براساس گزارشی که سایت The Elec منتشر کرده، سامسونگ تصمیم گرفته تولید یکی از سه مدل گلکسی S22 را ۵۰ درصد افزایش دهد. گفته شده تولید گلکسی S22 با افزایش ۵۰ درصدی مواجه می‌شود.

گوشی گلکسی S22 با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی راهی بازار می‌شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی گلکسی S21 با صفحه نمایشی در اندازه ۶.۲ اینچ راهی بازار شده بود. سامسونگ قصد دارد تولید گلکسی S22 را نزدیک به ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش دهد. در این گزارش گفته شده که صفحه نمایش گلکسی S22 پلاس هم یک انیچ کوچک‌تر شده و از ۶.۷ اینچ در گلکسی اس ۲۲ پلاس به ۶.۶ اینچ رسیده است.

 

برای مشاهده قیمت گوشی های سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در ادامه گزارش منتشر شده، به این نکته اشاره شده که تولید گلکسی S22 پلاس هم نزدیک به ۲۰ درصد کل خانواده گلکسی S22 را شامل می‌شود. تولید گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا هم بین ۲۰ تا ۳۰ درصد  از کل خانواده این گوشی‌ها را نشان می‌دهد. اطلاعات جدید می‌گویند که اندازه صفحه نمایش مدل اولترا در مقایسه با مدل قبلی تغییر نکرده و این گوشی همچنان با صفحه نمایش ۶.۸ اینچ راهی بازار می‌شود. مدل اولترا جایگاه مخصوص قلم هم خواهد داشت و با قلم راهی بازار می‌شود تا بتواند جای سری نوت را پر کند.

سامسونگ انتظار دارد که بتواند تولید سری گلکسی S22 را به ۲۰ میلیون دستگاه برساند که البته این میزان ۳۰ درصد کمتر از میزان تولید خانواده گلکسی S21 است. اگر این اطلاعات درست باشند، سامسونگ ۱۰ تا ۱۲ میلیون دستگاه گلکسی S22، ۴ میلیون دستگاه گوشی گلکسی S22 پلاس و ۴ تا ۶ میلیون گوشی گلکسی S22 اولترا تولید خواهد کرد.

فروش گلکسی S21 نزدیک به ۴۰ درصد از خانواده گلکسی S21 را شامل شد و دو گوشی گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا هم ۳۰ درصد از فروش این خانواده را به خود اختصاص دادند. دو سال پیش هم فروش مدل گلکسی S20 توانست ۴۰ درصد فروش کل سری گلکسی S20 را به خود اختصاص دهد. گوشی گلکسی S20 پلاس هم ۴۰ تا ۴۵ درصد فروش کل این مجموعه را شامل شده بود و فروش اس ۲۰ اولترا هم تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد فروش کل این خانواده را در اختیار داشت.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:

آپدیت اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی A02 منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s22/
ads
ads