داغ ترین ها :
امکان استفاده از توییتر Spaces برای همه در اندروید و iOS فراهم شد

امکان استفاده از توییتر Spaces برای همه در اندروید و iOS فراهم شد

کمتر از یک سال از آغاز آزمایش اتاق‌های صوتی زنده، توییتر با نام اسپیسز (Spaces) گذشته است. به تازگی توییتر اعلام کرده که این اتاق‌های صوتی را برای همه کاربران در دسترس قرار می‌دهد. بنابراین تمامی کاربران اندروید و ای او اس می‌توانند یک اسپیس ایجاد کنند. برای ایجاد این اتاق صوتی دیگر مهم نیست چند نفر شما را دنبال می‌کنند. بااین حال پیش از این، این ویژگی برای کاربران توییتر با بیش از ۶۰۰ دنبال کننده در دسترس بود. در آن زمان، این محدودیت برای بررسی و آزمایش این ویژگی در نظر گرفته شده بود. اکنون که این گزینه برای همه کاربران اندروید و ای او اس در دسترس است، می‌توانید اتاق صوتی خود را با ضربه زدن روی دکمه نوشتن و سپس نماد Spaces راه‌اندازی کنید.

 

لیست گوشی های موبایل متنوع تکنولایف را ببنید و گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید: قیمت گوشی

 

توییتر Spaces

ویژگی‌های جدید اسپیسز برای همه کاربران

قطعا دلیلی وجود دارد که توییتر تقریبا یک سال صبر کرد تا فضاهای میزبانی را در دسترس همه قرار دهد. این شرکت چند ماه گذشته را صرف افزودن ویژگی‌هایی به این بخش برنامه خود کرده که تجربه کاربری خوب را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. توییتر اخیرا ابزار موضوعی را به این بخش اضافه کرده که به شما امکان می‌دهد برچسب‌های از پیش تعریف شده‌ای را اضافه کنید. به این ترتیب اتاق صوتی مورد نظر راحت‌تر در دسترس خواهد بود. همچنین اخیرا یک ویژگی میزبانی مشترک را اضافه کرده که می‌توانید از آن برای کمک گرفتن از افراد دیگر در اتاق صوتی خود استفاده کنید. اینها همه مواردی هستند که باعث می‌شود اسپیسز برای کاربران عمومی در نگاه اول جذاب باشد.

پیش از این اولین بار کلاب هاوس ویژگی اتاق‌های صوتی را در دسترس کاربران قرار داده بود. این برنامه که در ابتدا تنها برای کاربران ای او اس در دسترس بود، توانست با استقبال عمومی خوبی مواجه شود. پس از آن شرکت‌های دیگری مانند توییتر نیز به فکر افتادند تا اتاق صوتی خودشان را ایجاد کنند.

 

برای آشنایی بیشتر با Twitter Spaces مطلب زیر را بخوانید:

ویس چت توییتر یا توییتر اسپیسز

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%88%db%8c%db%8c%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%d8%b3%d8%b2/
ads
ads