داغ ترین ها :
تکرار فاجعه؟ گزارش آتش سوزی گلکسی نوت 9 هم صادر شد

تکرار فاجعه؟ گزارش آتش سوزی گلکسی نوت 9 هم صادر شد

کمتر کسی است که ماجرای آتش سوزی های پیاپی گوشی گلکسی نوت 7 را از یاد ببرد. سال 2016 سامسونگ یکی از تاریک ترین مقاطع عمر خود را با عرضه گلکسی نوت 7 سپری کرد. پس از انتشار خبر آتش سوزی این فبلت و فراگیر شدن این اتفاق، سامسونگ چاره ای جز توقف تولید آن نداشت. گلکسی نوت 7 که با ادعای زیاد معرفی شده بود، عمر بسیار کوتاهی داشت و تنها بعد از چند هفته از ورود خود به بازار، برای همیشه به تاریخ پیوست.

سامسونگ با بررسی کامل تمام مشکلات گلکسی نوت 7، در گلکسی نوت 8 تمام راه های تکرار فاجعه نسل قبل را بست. به طوری که در گلکسی نوت 8 گزارش آتش سوزی از طرف کاربران صادر نشد. با این اتفاق همه این اعتماد را داشتند که گلکسی نوت 9 نیز از این بابت مشکلی نخواهد داشت. اما امروز گزارش عجیبی از بروز آتش سوزی برای گلکسی نوت 9 صادر شده که همه را نگران کرده است.

آخرین مدل های سامسونگ را با نقد و بررسی ببنید: قیمت گوشی موبایل سامسونگ

این گزارش توسط یک زن که در آسانسور گیر کرده بود صادر شده است. این زن اینگونه ماجرا را شرح میدهد که وقتی در آسانسور بوده، متوجه داغ شدن گوشی در جیب خود میشود و هنگامی که از جیب خود خارج میکند دود غلیظی از گوشی پخش شده و دمای آن نیز از حالت استاندارد خارج شده که در نتیجه تمام مدارک موجود در جیب وی را میسوزاند.

البته این گزارش هنوز تایید نشده است. سامسونگ بررسی خود را بر روی ادعای این زن آغاز شده و تا نتیجه قطعی آن نمیتوان در خصوص صحت آن قضاوتی کرد. به هر حال با توجه به سابقه ای که سامسونگ در آتش سوزی گوشی های خود داشته، این خبر چندان دور از ذهن نیست، اما با اصلاحاتی که سامسونگ در چند نسل اخیر گوشی های خود انجام داده، میتوانیم به سامسونگ هم اعتماد کنیم که این خبر بیشتر شبیه به یک دروغ باشد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d8%a7%d8%ac%d8%b9%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%a2%d8%aa%d8%b4-%d8%b3%d9%88%d8%b2%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-9/
ads
ads