داغ ترین ها :
تیزرهای تبلیغاتی گوشی S21 FE 5G را ببینید

تیزرهای تبلیغاتی گوشی S21 FE 5G را ببینید

به نظر می‌رسد که حواشی گوشی S21 FE 5G خاتمه نمی‌یابد؛ محصولی که مدت‌ها پیش انتظار می‌رفت رونمایی شود، اما بنا به دلایلی شرکت کره‌ای چندین بار تصمیم گرفت که عرضه‌ی آن را به تاخیر اندازد. حال، اطلاعات بیشتری از گوشی مقرون به صرفه‌ی سامسونگ منتشر شده که ما را با مشخصات سخت‌افزاری و طراحی ظاهری آن آشناتر می‌سازد. تیزرهای تبلیغاتی گوشی S21 FE 5G اطلاعات جالبی به ما می‌دهند.

 

جدیدترین گوشی های سامسونگ را از فروشگاه تخصصی تکنولایف تهیه کنید: گوشی سامسونگ

 

تاکنون اطلاعات مختلفی از گوشی S21 FE 5G منتشر شده که شامل زمان معرفی آن نیز می‌شود. درواقع انتظار می‌رود که گوشی هوشمند بالارده‌ی سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی و سپس به بازار عرضه شود. از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود که گلکسی S21 FE 5G دارای صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی باشد که از پنل AMOLED با وضوح تصویر FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند.

در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای تعبیه شده تا دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای دهد. در پنل پشتی نیز ماژول سه‌گانه‌ی دوربین قرار دارد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربینی با لنز اولتراواید و دوربین دیگری با ویژگی سنجش میزان عمق در تصویر. می‌توانید تیزرهای تبلیغاتی گوشی S21 FE 5G را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

تیزر گوشی S21 FE 5G

آنچه شایعات پیشین اشاره داشتند به نظر می‌رسد که رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته و خبری از دوربین تله‌فوتو در گوشی S21 FE 5G نیست. در دل محصول جدید سامسونگ انتظار می‌رود تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ قرار گیرد. البته مدل ذکر شده برای بازار جهانی خواهد بود و مدلی که راهی بازار ایالات متحده یا چین خواهد شد از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود محصول جدید سامسونگ در چهار رنگ‌بندی به بازار عرضه شود و از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار باشد. کاربران می‌توانند باتری گوشی S21 FE 5G را با فناوری شارژ ۱۵ واتی، شارژ مجدد کنند. البته باید گفت که در بازار می‌توان محصولاتی با سخت‌افزار ضعیف‌تر یافت که از نظر باتری از ظرفیت بیشتر و فناوری شارژ سریع‌تری برخوردار هستند.

با این حال، گلکسی S21 FE 5G ویژگی‌های قابل توجهی نیز به همراه دارد که برای مثال می‌توان حسگر اسکنر اثر انگشت ادغام شده با صفحه‌نمایش اشاره کرد. انتظار می‌رود که محصول جدید سامسونگ با برچسب قیمتی رقابتی به بازار عرضه شده و فروش موفقی را نیز پشت سر بگذارد.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:
با طراحی گوشی A33 5G سامسونگ آشنا شوید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%db%8c%d8%b2%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-s21-fe-5g/
ads
ads