داغ ترین ها :
جاناتان ایو ، مدیر ارشد طراحی صنعتی اپل به فراری پیوست

جاناتان ایو ، مدیر ارشد طراحی صنعتی اپل به فراری پیوست

جاناتان آیو (Jony Ive)، مدیر ارشد سابق بخش طراحی صنعتی اپل پس از خلق آیفون، iMac و سایر محصولات اپل سراغ طراحی موتورهای درجه یک رفته است. بر اساس گزارش منتشرشده از سوی بلومبرگ، جاناتان ایو پس از گذشت دو سال از زمان پایان همکاری با شرکت اپل به عنوان سرپرست طراحی شرکت خودروسازی فراری مشغول فعالیت شد. جاناتان ایو و یک طراح دیگر با نام مارک نیوسون در کنار هم توانسته‌اند آژانس خلاقانه‌ای با نام LoveFrom تاسیس کنند و هم اکنون با یک قرارداد چند ساله مشغول فعالیت و همکاری با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان هستند. آقای Exor، مالک شرکت فراری در بیانیه‌ای اظهار داشته است که نخستین مشارکت شرکت با آژانس LoveFrom به تولید یکی از برترین فراری‌های بازار ختم خواهد شد.

 

برای مشاهده قیمت و خرید آیفون به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

ماموریت جاناتان ایو در فراری چیست؟

البته هنوز اطلاعات بسیار کمی پیرامون فعالیت جاناتان و مارک در دسترس قرار دارد. هنوز معلوم نیست که آیا آن‌ها طراحی کامل خودرو را بر عهده گرفته‌اند یا تمرکز خود را روی طراحی قطعات خاص خودرو معطوف کرده‌اند. ما امیدواریم که جزئیات فعالیت این دو طراح خلاق فاش شود تا بتوانیم با کار و ماموریت فوق‌العاده آن‌ها در فراری آشنا شویم. البته بر اساس گزارش منتشرشده در Financial Times، به نظر می‌رسد این زوج کاری می‌توانند وظیفه طراحی نخستین خودروی تمام برقی فراری را که چهار سال آینده آغاز به کار خواهد کرد به خوبی انجام دهند.

جاناتان ایو (Jony Ive) علاقه بسیار زیادی به طراحی خودرو دارد. او در یک مصاحبه با مجله تایم که در سال 2014 انجام داد، اعلام کرد که پس از ترک تحصیل برای مدت کوتاهی به کلاس طراحی خودرو در کالج رویال لندن رفته است، اما کلاس‌ها سرشار از هنرجویانی بود که سرشار از ایده‌های تخیلی بودند و او نتوانست دوره‌ها را به اتمام برساند؛ همین مسئله سبب شد جاناتان مسیر خود را در یک کالج دیگر ادامه دهد که در نهایت موجب شد به شرکت اپل برسد. مشارکت LoveForm با شرکت فراری یک سال پس از اعلام همکاری این شرکت با Airbnb اعلام شد. همچنین دو طرف این همکاری را به عنوان یک همکاری ویژه توصیف کرده‌اند، اما کماکان اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق‌تری از همکاری آن‌ها فاش نشده تا هنوز هم شاهد گمانه‌زنی‌های گوناگون پیرامون چگونگی همکاری میان آژانس LoveForm با مدیریت جاناتان ایو و فراری باشیم.

 

آخرین اخبار مرتبط با اپل:

آمریکایی ها منتظر آیفون 14 می‌مانند!؟

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%be%db%8c%d9%88%d8%b3%d8%aa/
ads
ads