داغ ترین ها :
اپلیکیشن مسیریاب ویز به حالت تاریک مجهز می‌شود

اپلیکیشن مسیریاب ویز به حالت تاریک مجهز می‌شود

در حالی که حالت تاریک ویز تنها شامل بخشی از قسمت‌های آن می‌شد، اما سازنده‌ی اپلیکیشن مسیریاب وعده داده که حالت تاریک ویز یا Dark Mode را به تمامی بخش‌های ویز خواهد آورد.

ویز یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مسیریاب است که کاربران فراوانی در سراسر دنیا از آن برای یافتن مسیرهای مختلف یا دسترسی ساده‌تر به نقشه‌ها استفاده می‌کنند. درواقع می‌توان هم‌اکنون به اپلیکیشن‌های مختلفی در پلی استور اشاره کرد که کاربردی شبیه به ویز دارند یا حتی گوگل مپس را مثال زد، اما سادگی کار با ویز و امکانات کاربردی آن سبب شده تا محبوبیت بیشتری نسبت به اپلیکیشن‌های دیگر به دست آورد.

برای خرید گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

درواقع ویز را می‌توان مسیریابی هوشمند مثال زد که قادر است سریع‌ترین مسیر برای رفتن از نقطه‌‌ای به نقطه‌ی دیگری از شهر را به کاربر ارائه دهد. با این حال، با وجود امکانات گسترده‌ی ویز، کاربران به ناقص بودن حالت تیره یا Dark Mode انتقاد می‌کردند؛ حالتی که تمامی بخش‌های اپلیکیشن ویز را شامل نمی‌شد، اما به نظر می‌رسد این ویژگی نیز به زودی تکمیل خواهد شد.

گزارش‌های اخیر اشاره دارند که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن ویز نسخه‌ای را در اختیار کاربرانی با تعداد محدود قرار داده‌اند که امکانات جدید ویز را آزمایش کنند. در این نسخه، کاربران به حالت تیره دسترسی دارند؛ حالتی که شامل تمامی بخش‌های اپلیکیشن می‌شود.

به نظر می‌رسد که حالت تیره‌ی اپلیکیشن ویز در مراحل آزمایشی قرار دارد و احتمالا رسیدن آن به دسترسی عموم کاربران به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. چنین اقدامی کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا انتشار نسخه‌ای که به خوبی بررسی نشده، امکان دارد با باگ‌های مختلف همراه باشد و به اعتبار اپلیکیشن و تجربه‌ی کاربری آن آسیب بزند.

ناقص بودن حالت تیره در اپلیکیشن ویز در حالتی است که گوگل از برخورداری تمامی اکوسیستم خود از حالت تیره خبر می‌دهد. با این حال، به نظر می‌رسد با انتشار آپدیت برای اپلیکیشن ویز، ناقص بودن حالت تیره برطرف شود. متاسفانه هنوز اعلام نشده که حالت تیره چه زمانی برای ویز کامل می‌شود و آپدیت مدنظر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%ad%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%da%a9-%d9%88%db%8c%d8%b2/
ads
ads