داغ ترین ها :
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

آیا دانلود عکس پروفایل اینستاگرام دیگران برای شما نیز همانند سایر کاربران به یک چالش تبدیل شده‌ است؟ آیا تمایل دارید که از قابلیت ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در سایز اصلی بهره‌مند شوید؟ آیا در پی ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در تلگرام هستید؟ ازآن‌جایی‌که اینستاگرام همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی به راحتی اجازه دیدن و دانلود پروفایل اینستاگرام را به کاربران نمی دهد، ما در این مقاله از تکنولایف تصمیم گرفته‌ایم تا روش‌‌های مختلف دیدن پروفایل اینستاگرام و دانلود عکس پروفایل اینستا را به طور کامل برایتان شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

مشاهده قیمت گوشی موبایل و تخفیف های ویژه تکنولایف: قیمت گوشی امروز

 

روش‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در سایز اصلی

اکثر اوقات هدف از دیدن پروفایل اینستاگرام، شناسایی فردی است که به ما درخواست فالو (Follow Requests) داده است، زیرا خیلی وقت‌ها پیج این افراد خصوصی است و ما نیز احتمالا تمایل نداریم که درخواست افراد غریبه را بپذیریم. بنابراین هدف این نیست که عکس پروفایل تمامی پیج‌ها را مشاهده کنیم، بلکه فقط می‌خواهیم Following های خود را به‌خوبی بشناسیم. از این رو به هر قصد و نیتی که بخواهید عکس پروفایل شخصی را مشاهده کنید، نیاز به استفاده از ابزار نظیر اپلیکیشن‌ها، مرورگر، ربات‌ها، سایت‌ها و… دارید که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

خرید مک بوک

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با مرورگر

در روش استفاده از مرورگر برای دانلود پروفایل اینستا نیازی به اپلیکیشن و نرم‌افزار خاصی نیست. از این رو ابتدا باید وارد اینستاگرام و سپس پیج مورد نظر شوید و از سه خطی بالا گزینه Copy Profile URL را انتخاب نمایید. سپس مرورگر را باز کرده و در نوار آدرس آن گزینه Paste را لمس کنید. اکنون پیج مورد نظر به شما نمایش داده می‌شود که در این بخش باید انگشت خود را تا باز شدن صفحه‌ای کوچک بر روی عکس پروفایل اینستا نگه دارید.

اگر تمایل دارید که عکس پروفایل اینستا در اندازه اصلی دانلود شود بر روی گزینه Open image in new tab ضربه بزنید. پس از آن بر روی تصویر ضربه بزنید و گزینه Save را انتخاب کنید تا دانلود عکس پروفایل اینستا انجام و به گالری شما انتقال داده شود. همان‌طور که شاهدش بودید، به‌همین‌راحتی با استفاده از مرورگر می‌توانید عکس پروفایل اینستاگرام فرد مورد نظر خود را ببینید و سپس دانلود کنید.

در نظر داشته باشید که در این روش ممکن است اینستاگرام از شما بخواهد که مرورگر را ابتدا به اکانت اینستاگرام خود وصل کنید تا سپس بتوانید پروفایل فرد مورد نظر را مشاهده کنید. در ادامه به شما برخی از بهترین سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد.

 

مطلب پیشنهادی برای آنها که قصد کسب در آمد از اینستاگرام را دارند: چگونه در اینستاگرام دیده شویم

 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام izuum

یکی از بهترین سایت‌ها برای مشاهده و دانلود آنلاین پروفایل کاربران در اینستاگرام همین سایت izuum است. برای استفاده از این سایت نه نیاز به وارد شدن به اکانت شخصی خود دارید و نه نیاز است که برنامه‌ای را روی گوشی یا لپ تاپ خود نصب کنید بلکه تمام ابزار مورد نیاز شما یک مرورگر است. به مرورگر مورد نظر خود وارد شوید و به سایت izuum مراجعه کنید. در ادامه کافیست نام کاربردی یا همان User مورد نظر خود را وارد کرده و Search profile now را انتخاب کنید. حال عکس پروفایل مورد نظر با اندازه بزرگ و کیفیت بالا به شما نمایش داده می‌شود تا بتوانید آن را مشاهده کرده یا در صورت نیاز دانلود کنید.

سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

 بیشتر بخوانید: جستجوی مخاطبین در اینستاگرام | چگونه مخاطبان گوشی را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام؛ instagramdownloads

یکی از سایت‌های بسیار جذاب برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام همین سایت instagramdownloads است. جالب است که این سایت تنها برای مشاهده و دانلود عکس پروفایل کاربرد ندارد و می‌تواند تمام پست‌های یک پیج را نیز به کمک آن دانلود کنید. برای استفاده در ویندوز و مک کافیست با مرورگر به پروفایل فرد مورد نظر وارد شوید و سپس آدرس مرورگر را کپی کنید. حال به این سایت وارد شوید و این آدرس را Paste کنید و دکمه سرچ را بزنید. پروفایل فرد مورد نظر به شما نمایش داده خواهد شد و با کلیک به روی عبارت Download photo می‌توانید پروفایل را دانلود کنید. اگر به روی گزینه Download موجود به روی هر پست هم کلیک کنید آن عکس به سرعت دانلود می‌شود.

به این ترتیب شما به برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام براي ايفون و اندروید هم نیاز نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید با کپی کردن url پروفایل هر کاربر و وارد شدن به این سایت پروفایل آن شخص را مشاهده کنید. برای این کار به صفحه فرد مورد نظر وارد شوید و به روی سه نقطه موجود در بالا کلیک کنید و Copy Profile URL را بزنید و این آدرس را در سایت گفته شده در بالا وارد کنید. این که دانلود عکس اینستاگرام با کیفیت اصلی امکان‌پذیر است و این کار با سرعت بالایی انجام می‌شود این سایت را از دیگر گزینه‌ها متمایز کرده است.

 

نحوه بازيابي رمز اينستاگرام:
بازيابي رمز اينستاگرام بدون ايميل

 

نرم افزار دانلود عکس پروفایل اینستاگرام؛ Qeek for Instagram – Zoom Profile

کار با برنامه Qeek for Instagram – Zoom Profile بسیار ساده است و عمل دانلود پروفایل اینستا را راحت تر از همیشه می‌کند. فقط کافی است پس از باز‌کردن برنامه نام کاربری شخص مورد نظر خود را وارد کنید و سپس روی دکمه Get Profile Picture ضربه بزنید تا عکس پروفایل اینستا به شما نمایش داده شود. پس از آن نیز در صورت تمایل می‌توانید عکس مورد نظر را در گالری خود ذخیره کنید. همچنین این برنامه قابلیت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصل را دارد و از مزایای این برنامه می‌توان به Full HD بودن عکس‌ها اشاره کرد.

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام براي اندروید

در نظر داشته باشید که اگر بخواهید عکس پروفایل را باکیفیت بالا مشاهده کرده و همچنین دانلود کنید یا باید به سراغ تهیه اشتراک بروید و یا اینکه یک تبلیغ را مشاهده کنید تا به شما اجازه دسترسی به پروفایل با کیفیت بالا داده شود. با وجود همه این شرایط اما باز هم این برنامه یکی از بهترین برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای اندروید است.

راهکاری کاربردی در اینستاگرام: برگرداندن پست ها و استوری های حذف شده

 

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام براي اندروید؛ HD Profile Picture Viewer

این برنامه شاید کمتر شناخته شده باشد ولی در عین حال عملکرد بسیار خوبی دارد و بدون هیچ دردسری کیفیت عالی پروفایل را برای مشاهده و حتی دانلود در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه کاملا رایگان بوده و از گوگل پلی قابل دانلود است. پس از ورود به برنامه باید نام کاربری یا همان یوزر کاربر مورد نظر را وارد کرده و به روی گزینه Search کلیک کنید. پس از یافتن پروفایل مورد نظر به روی آن کلیک کرده و آن را در کیفیت بالا مشاهده کنید. برای دانلود این تصویر نیز کافیست گزینه Save موجود در پایین صفحه را انتخاب کنید.

 

محبوب‌ترین فیلترهای اینستاگرام را در مطلب زیر پیدا کنید.

لیست محبوبترین و پرطرفدار ترین فیلترهای اینستاگرام

 

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای ایفون؛ Zoomer for IG

اگر برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای ایفون می‌خواهید این برنامه می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. نمره این برنامه 4.4 است و کاربران نیز رضایت بالایی از عملکرد این اپلیکیشن دارند. پس از وارد شدن به این برنامه شما می‌تواند آیدی فرد مورد نظر را انتخاب کنید و به روی علامت سرچ بزنید. پروفایل فرد مورد نظر به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید آن را دانلود کنید. در نظر داشته باشید که برای دسترسی به قابلیت‌های کامل نیاز به تهیه اشتراک است.

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام براي ايفون

پیشنهاد نویسنده: امنیت اکانت اینستاگرام

سخن پایانی

همان‌طور که در بالا خواندید، در این مقاله از تکنولایف به معرفی ابزارهایی برای دانلود و ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام دیگران پرداختیم. توجه داشته باشید که رباتی تحت عنوان ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام وجود ندارد و برای این کار باید از برنامه‌ها و سایت‌های معرفی شده در بالا استفاده کنید.

 

آموزش بازیابی پسورد جیمیل:

فراموشی رمز جیمیل

سؤالات متداول

برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی کدام گزینه بهتر است؟ راحت‌ترین راه استفاده از سایت instagramdownloads است که به شما امکان می‌دهد علاوه بر دانلود عکس پروفایل، تصاویر یا ویدئوهای موجود در صفحه شخص مورد نظر را نیز دانلود کنید، البته اگر پیش شخصی نباشد. دسترسی به این سایت از طریق اندروید و ios امکان‌پذیر است و می‌توانید از لپ تاپ ویندوزی یا مک هم کمک بگیرید.

بهترین ربات تلگرام دانلود عکس پروفایل اینستاگرام کدام است؟ در حال حاضر ربات کاربردی برای این کار وجود ندارد و از این جهت پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های گفته شده در بالا استفاده کنید.

لپ تاپ گیمینگ بنر

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. خلف

    کد ایمیل

  2. بیتا

    سلام وقت بخیر چرا من هر روشی رو برای دیدن عکس پروفایل امتحان میکنم جواب نمیده؟؟نکنه باید وی پی آن روشن باشه ؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به بیتا

      سلام وقت بخیر بله دیگه
  3. شیرین

    با سلام،
    عالی بود دمتون گرم

  4. فرهاد

    خوبه

  5. donya

    سلام من با ربات تلگرام پروفایل اینستاگرام و استوری شو میگیرم خیلی سریع و راحت با این که همه سایت ها قطع شده و این ربات همچنان با قدرت داره کار میکنه .
    ادرسش زیر است
    http://t.me/irinsbot

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads