داغ ترین ها :
درز اطلاعات جدید از اوپو F21

درز اطلاعات جدید از اوپو F21

کمپانی اوپو یکی از تولیدکننده وسایل الکترونیکی که دفتر مرکزی آن در شهر گواندونگ چین است و محصولات عمده خط تولید این شرکت عبارتند از ام پی ۳ پلیر، مدیا پلیرهای قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی، پخش‌کننده دی‌وی‌دی و گوشی های هوشمند. این شرکت در ۲۰۰۴ تأسیس شده است و تا به امروز گوشی های زیادی را معرفی و عرضه کرده است.

گوشی اوپو F21

یکی دیگر از گوشی های هوشمندی که این کمپانی قصد معرفی آن را در آینده ای نزدیک دارد F21 است و امروز اطلاعات و عکس هایی در رابطه با این گوشی هوشمند در رسانه ها پخش شده است. عکس های منتشر شده نشان می دهند که صفحه نمایش این گوشی هوشمند از نوع ناچ بوده و اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار دارد. به واسطه مدل صفحه نمایش این گوشی هوشمند، دوربین سلفی به صورت تک گانه می باشد.

عکس منتشر شده در کنار آن که قسمت جلویی را نمایش داده، نمای پشتی را نیز پوشش می دهد و با نگاه به بخش پشتی در می یابیم که دوربین پشتی این گوشی هوشمند به صورت تک گانه می باشد. اما اطلاعات منتشر شده بیان می کنند که چیپست این گوشی در دو مدل خواهد بود و چیپست های اسنپدراگون 675 و مدیاتک Helio P90 برای این گوشی انتخاب شده اند. اطلاعات همچنین بیان می کنند که این گوشی در 19 ژانویه سال 2019 معرفی خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%be%d9%88-f21/
ads
ads