داغ ترین ها :
درز اطلاعات جدید از نسل بعدی گوشی های اپل

درز اطلاعات جدید از نسل بعدی گوشی های اپل

معمولا به درز اطلاعات از گوشی های هوشمند کمپانی اپل عادت نداریم اما پرچمداران سال قبل و همچنین گوشی ارزان قیمت این کمپانی که همگی در یک مراسم معرفی شده اند، به صورت عجیبی مورد حمله لیکر ها قرا گرفته بودند و اطلاعات و عکس های زیادی از آن ها به بیرون درز کرده. حال به نظر می آید که پرچمدار سال بعدی این کمپانی نیز راه نسل قدیمی خود را در پیش گرفته و امروز اطلاعات جدیدی از گوشی های پرچمدار و گوشی ارزان قیمت این کمپانی به بیرون درز کرده است.

گوشی اپل

 

در حال حاضر نسل بعدی گوشی های پرچمدار این کمپانی، آیفون XI نامیده می شود و به طبع آن، نسخه سوپر پرچمدار با نام آیفون XI Max و همچنین نسخه ارزان قیمت آیفون XR 2019 نامیده می شوند. اطلاعات منتشر شده از گوشی های اپل جدید بیان می کنند که نسخه Max این گوشی ها صفحه نمایشی OLED دارد و دوربین اصلی آن به صورت سه گانه خواهد بود. این موضوع بدان معنا است که عکس های منتشر شده منتسب به نسل بعدی گوشی های اپل مربوط به آیفون XI Max می باشد.

اطلاعات همچنین بیان می کنند که نسخه XI نیز صفحه نمایشی از جنس OLED خواهد داشت ولی دوربین آن به صورت دوگانه خواهد بود. اگر اطلاعات منتشر شده درست باشند، این مدل با نسل قبلی تفاوت زیادی نخواهد داشت. حال اگر شایعات منتشر شده در رابطه با نسخه ارزان قیمت این کمپانی درست باشد، نسل بعدی این گوشی تغییرات زیادی خواهد داشت. اخبار منتشر شده بیان می کنند که این گوشی نیز مانند نسخه آیفون XI، صفحه نمایش OLED و دوربین دو گانه دارد. حال باید تا زمان معرفی این گوشی به انتظار نشست تا صحت اطلاعات منتشر شده تائید شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be/
ads
ads